گران قیمت ترین مدافع جهان از آسیا می آید!

نکته جالب این است که ناپولی در این فصل تنها 10 گل به ثمر رسانده است و با اختلاف 8 امتیازی نسبت به میلان در صدر جدول قرار دارد که به افزایش ارزش کیم کمک کرده است. او در 20 بازی این فصل، تنها یک بار برای تیمش به میدان رفته و استراحت کرده تا در خط دفاعی تیم اسپالتی قرار بگیرد.

حالا به نظر می رسد کیم جائه در جایگاه کولیبالی قرار دارد و البته ناپولی ها قصد ندارند اشتباهی را که در مورد مدافع سابق خود مرتکب شدند، تکرار کنند. در حالی که گفته می شد مدافع کره ای با برچسب 100 میلیون یورویی در بازار تحت بررسی است، رسانه های ایتالیایی بند آزادسازی 50 میلیون یورویی را فاش کردند که موقعیت ناپل را متزلزل کرد.

در همین حال، ناپولی در حال بررسی مذاکرات با کیم مین جائه برای امضای قراردادی جدید بدون بند فسخ یا بند فسخ 100 میلیون یورویی است و قصد دارد توافق مدافع کره ای و ایجنتش را حتی قبل از جام جهانی تضمین کند، زیرا ممکن است تمدید شود. با این بازیکن بعد از جام جهانی کار سخت تر از الان خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، او آرام، بازیگوش و صبور است. این ویژگی مدافعی است که هیچ کس انتظار نداشت در نیم فصل قبل از جام جهانی، بالاتر از سون هیونگ مین و مهدی طارمی، به عنوان آماده ترین بازیکن آسیا ظاهر شود، اما کیم مین جائه در این بازی حضور داشته است. نمایشی از اولین روز پس از انتقالش به ناپولی، به هواداران این تیم ایتالیایی پیشنهاد کرد چهره جانشین واقعی کولیبالی را ببینند.

در شب طغیان کیم مین جائه، ناپولی فاصله خود با میلان را به 8 امتیاز افزایش داد.

گران قیمت ترین مدافع جهان از آسیا می آید!

کیم مین جائه 25 ساله که فنرباغچه را به مقصد ناپولی ترک کرد، با وجود نامشخص بودن حضورش در ترکیب اصلی به این تیم پیوست اما با نشان دادن آمادگی خود به ترکیب اصلی رسید و جایگاه خود را حفظ کرد. برای جلوگیری از فروش خیلی ارزان… ایده کولیبالی. موسی کولیبالی مدافعی بود که انتظار می رفت در فصل های اول بازی برای ناپولی 100 میلیون یورو بفروشد اما پس از تاخیر دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، قیمت او کاهش یافت.


سرویس خبر شماره: 1852663
18 نوامبر 1401 در 01:07 ب.ظ
12.3 هزار |

3نقطه نظر

ستاره ناپولی با برچسب 100 میلیون یورویی؛

در این بین اگر مذاکرات ناپولی و ایجنت این بازیکن به نتیجه مطلوب منتهی شود و بند فسخ 100 میلیون یورویی در قرارداد لحاظ شود، کیم می تواند گران ترین مدافع تاریخ فوتبال شود. پیش از این، هری مک کواری در انتقال 83 میلیون یورویی لسترسیتی به منچستریونایتد این رکورد را شکست و اکنون جدی ترین گزینه برای شکستن این رکورد، مدافع قوی 26 ساله ناپولی است.



مجله اخبار فوتبال خارجی