گراهام پاتر: این یونایتد است، نه یونایتد از فصل اول

در آستانه این دیدار علاوه بر حساسیت های این دیدار که بین دو تیم بزرگ انگلیسی برگزار می شود، تقابل نزدیک دو تیم در جدول، حساسیت این دیدار را دوچندان کرد.

گراهام پاتر همچنین در مورد بازیکنان شیاطین سرخ اظهار نظر کرد و گفت: آنها بازیکنان بزرگی مانند برونو فرناندز، مارکوس راشفورد و جیدون سانچو را در ترکیب خود دارند که نقش کلیدی دارند و تهدید بزرگی برای تیم ما هستند.

در شروع فصل و هفته اول لیگ برتر که پاتر هدایت برایتون را بر عهده داشت، در اولدترافورد میهمان منچستریونایتد بود و در کمال ناباوری توانست برنده بازی شود و اولین پیروزی را در برایتون به دست آورد. تاریخ در اولدترافورد

در آستانه بازی شنبه شب بین چلسی و یونایتد، گراهام پاتر، سرمربی چلسی به تمجید از تیم اریک تن هاچ پرداخت.

گراهام پاتر: این یونایتد است، نه یونایتد از فصل اول

پس از شکست های متوالی منچستر در هفته های اول و دوم، روند صعودی در تیم آقای تن هاچ مشاهده شد و آنها موفق شدند از 9 بازی بعدی که در لیگ انگلیس انجام دادند، 6 پیروزی را کسب کنند.

همچنین از زمان ورود گراهام پاتر به چلسی، آن ها در لیگ برتر هیچ شکستی نداشته اند و هر دو تیم در فرم خوبی هستند.


سرویس خبر شماره: 1849355
29 اکتبر 1401 @ 21:41 |
15.5 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

حالا بعد از سه ماه چلسی با تیم جدیدش میزبان منچستر خواهد بود و در نشست خبری پیش از بازی درباره منچستریونایتد صحبت کرد.

پاتر در مصاحبه ای با Goal گفت: از آن زمان خیلی چیزها تغییر کرده است و منچستریونایتد پیشرفت چشمگیری داشته است. آنها عبور کردند و توانستند با یکدیگر سازگار و هماهنگ شوند. علاوه بر این، بازیکنان تاکتیک های مربی خود را به خوبی درک کردند و توانستند با توانایی های خود آن تاکتیک ها را اجرا کنند.

به گزارش “ورش سه”، در مهم ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم چلسی و منچستریونایتد در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر می روند و گراهام پاتر به عنوان مربی – سرپرست تیم لندنی لس بلوز. ، برای دومین بار در این فصل به مصاف تیم تن هاچ می رود.

چلسی با 20 امتیاز در رده چهارم و منچستر با یک امتیاز کمتر در رده پنجم قرار دارند و هر دو تیم بالای جدول در تلاش برای کسب حداکثر امتیاز هستند تا بتوانند فاصله خود را با بالای جدول به حداقل برسانند.



مجله اخبار فوتبال خارجی