گراهام پاتر: در چلسی 90 دقیقه از یک بحران فاصله دارید

باید تلاش کنیم تیمی را انتخاب کنیم که برنده شود. در این مدت از بازیکنان جوان زیادی استفاده کرده ایم و آنها نیز تاثیرگذار بوده اند. دیناموزاگرب تیم باهوش و خطرناکی است. آنها تیم باکیفیتی هستند، بازیکنان توانمندی در کناره ها دارند و به خوبی سازماندهی شده اند. دینامو به این مرحله رسیده است و باید برای رویارویی با این تیم آمادگی خوبی داشته باشیم.

در کار خود به عنوان یک مربی، باید مراقب آنچه که گوش می دهید باشید. مردم می توانند حرف بزنند و هر چیزی بگویند چون بخشی از زندگی است. وقتی در چنین باشگاهی هستید، تنها 90 دقیقه با یک بحران فاصله دارید و همیشه باید این را در ذهن داشته باشید و تا حد امکان هوشمندانه به مسائل نگاه کنید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

گراهام پاتر، سرمربی چلسی تاکید کرد که هدف تیمش در تقابل با دیناموزاگرب پیروزی خواهد بود.

گراهام پاتر: در چلسی 90 دقیقه از یک بحران فاصله دارید


سرویس خبر شماره: 1851345
10 نوامبر 1401 در 07:22 ب.ظ
396 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گراهام پاتر گفت: “ما باید به لیگ قهرمانان اروپا و سایر تیم ها احترام بگذاریم. ما باید برای پیروزی آماده شویم، در خانه بازی می کنیم و می خواهیم مرحله گروهی را به خوبی به پایان برسانیم. می خواهیم به شکست آخر هفته پاسخ دهیم. در مقابل دیناموزاگرب، ترکیبی را انتخاب می کنیم که فکر می کنم می تواند برنده شود، ما نمی توانیم فقط از بازیکنان جوان در ترکیب ثابت استفاده کنیم.

به گزارش “ورش سه”، نتایج چلسی در لیگ قهرمانان اروپا با آمدن گراهام پاتر تغییر کرد و حالا در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، صدرنشینی خود را قطعی کرده است. در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با دینامو، گراهام پاتر گفت که تیمی را می فرستد که در این بازی پیروز شود.

می خواهیم بازی های مرحله گروهی را با نتیجه خوبی به پایان برسانیم. هیچ دو مسابقه ای شبیه هم نیستند، بنابراین هرگز نباید پیش بینی کنید که چه اتفاقی می افتد. فردا شب در خانه بازی خواهیم کرد، بنابراین باید بهترین تیم در زمین باشیم، سعی کنیم موقعیت های گلزنی ایجاد کنیم و بر زمین مسلط شویم.