گرت ساوتگیت از سه ستاره منچستریونایتد دعوت می کند اما جیدون سانچو از دست می دهد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

شاو تنها مدافع چپ طبیعی است که در این انتخاب اخیر انگلیس نام برده شده است و احتمالاً در مسابقات مقدماتی ماه آینده نقش مهمی ایفا خواهد کرد.


لوک شاو مدافع چپ همچنان یکی از گزینه های ثابت ساوتگیت است. این مدافع اخیراً همیشه برای یونایتد حضور داشته است و در اواخر آوریل از کنار زمین بازگشت و هم در پست دفاع کناری و هم به عنوان مدافع میانی بازی کرد.

در حالی که هری مگوایر، مارکوس رشفورد و لوک شاو همگی موفق به انجام این کار می شوند، جیدون سانچو از دست می دهد.

مدافع یونایتد از اولین بازی ملی خود در جام جهانی 2018 روسیه 55 بازی ملی زیر نظر ساوتگیت جمع آوری کرده و حتی 7 بار گلزنی کرده است.

گرت ساوتگیت را شامل شده است سه بازیکن منچستریونایتد در ترکیب 25 نفره انگلیس برای مسابقات مقدماتی اروپا در ژوئن مقابل مالت و مقدونیه شمالی.

در همین حال، ساوت گیت انتخاب کرده است که جیدون سانچو را در این بازی قرار ندهد. وینگر یونایتد فصل ناامیدکننده ای را پشت سر گذاشت و شش گل به ثمر رساند و تنها دو پاس گل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند.

او اخیراً از مصدومیت همسترینگ بهبود یافته است، اما به دلیل بیماری، پیروزی حساس آخر هفته شیطان سرخ مقابل بورنموث را از دست داد.

راشفورد مشتاق است فرم درخشانی را که در قطر با انگلیس پیدا کرد و بلافاصله پس از جام جهانی باعث گلزنی پربار شد، به دست آورد.

انتخاب او همچنان بسیاری از طرفداران انگلیسی را متحیر خواهد کرد، این مدافع میانی تنها 15 بار در این فصل لیگ برتر را شروع کرده است، فرم او معمولاً متناقض است و عملکردهای او اغلب دارای خطا است.


برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!
تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!


https://thepeoplesperson.com/2023/05/24/gareth-southgate-calls-upon-three-man-united-stars-but-jadon-sancho-set-to-miss-out-264461/ منبع:

به نظر می رسد مگوایر از نظر ساوت گیت هیچ غلطی نمی تواند بکند، زیرا یک بار دیگر در ترکیب ملی نام برده شده و احتمالاً در هر دو بازی درگیر خواهد شد.

ما قوی ترین تیم موجود را انتخاب کرده ایم. ساوت گیت اصرار کرد. این (زمان کوتاه بین پایان فصل و مسابقات مقدماتی) به هیچ وجه بر انتخاب ها تأثیری نداشته است. فصل سختی برای باشگاه‌ها، بازیکنان و ما است.»

مارکوس رشفورد نیز با تطبیق پذیری خود که گزینه های ساوتگیت را هم در مرکز و هم در نقش تهاجمی گسترده تر ارائه می دهد، در بین 6 مهاجم برتر قرار می گیرد.