گرشاسبی: استقبال خوبی از سعودی ها شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تشکیل تیم فولاد در عربستان گفت: اولاً انشاءالله اطاعت و عبادت همه مردم عزیزمان به ویژه خوزستانی ها و فولاد است. هواداران مورد قبول خداوند متعال قرار خواهند گرفت.» و صبح برای تیمشان دعا کنید تا بچه ها بتوانند امسال بازی های خوبی انجام دهند.

مدیرعامل فولاد ابراز امیدواری کرد که فولاد در لیگ قهرمانان آسیا به نتایج مطلوب دست پیدا کند.


سرویس خبر شماره: 1818075 |
15 فروردين 1401 ساعت 21:57 |
1 نتیجه |

0نظرات

ما به نتایج مثبت امیدواریم.

گرشاسبی افزود: خوشبختانه بچه ها از نظر روحی در وضعیت خوبی هستند و کارکنان و خود آقای نکونام در حال برنامه ریزی تمام وقت هستند. تمام وقت همه در خدمت بچه ها هستیم تا انشالله امسال سالی متفاوت برای سربلندی باشگاه داشته باشیم.

وی در ادامه درباره وضعیت فولاد عربستان گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی هایی که انجام شده بود و با هماهنگی هایی که با آقای نکونام، کادرفنی، باشگاه و مدیران کل فولاد داشتیم، وارد عرصه شدیم. مسابقات بین المللی با آمادگی خوب.” امسال بچه ها بازی های قابل قبولی ارائه می دهند. خوشبختانه سعودی ها در جده هم در فرودگاه و هم در هتل استقبال بسیار خوبی داشتند؛ همچنین از نظر هماهنگی با زمین تمرین و امکانات مادی. همکاری ها تا الان خوب بوده انشاءالله در سه روز آینده همزمان با الغرافه آماده بازی می شویم و امیدواریم بچه ها با دست پر زمین را ترک کنند.

وی در پایان گفت: جا دارد از آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد، هیات مدیره شرکت فولاد و هیات مدیره باشگاه فولاد تشکر ویژه کنم که دو نفر از آنها در سفرها ما را همراهی می کنند و مدام ما را تشویق می کنند. بالا ما که هفتاد کیلومتر با خانه خدا فاصله داریم مدام دعا می کنیم انشاالله بتوانیم لیگ قهرمانان آسیا را سفیدپوش کنیم. قطعا با دعای خیر مردم این اتفاق خواهد افتاد. انشاالله بتوانیم سربلند باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرعامل فولاد با بیان اینکه انرژی مثبت هواداران در روحیه تیم تاثیرگذار است، گفت: مطمئناً دعای خیر هواداران و قلب و روح آنها همراه ماست. از آنجایی که آنها هر لحظه با بچه ها پیگیری می کنند و برای شروع بازی لحظه شماری می کنند، مطمئناً قلب آنها برای تیمشان می تپد و همان انرژی مثبت، موثر و الهام بخش منتقل می شود که بازیکنان و کادرفنی با نمایش مجموعه شما. بودن در این مستطیل سبز