گروه های سرمایه گذاری که با خرید لیورپول مرتبط شده اند چه کسانی هستند؟

از یک گروه بزرگ سرمایه گذاری ورزشی به گروه دیگر، گروه ورزشی هریس بلیتزر با توجه به روابط آنها با جان دبلیو. هنری، سرمایه گذار بنیانگذار FSG، به عنوان یک نامزد پر جنب و جوش برای خرید باشگاه ظاهر شده است.

این گروه علاوه بر سهم خود در Selhurst Park، مالکان امتیاز NBA Philadelphia 76ers نیز هستند و آنها را کاندیدای مناسبی برای موقعیت مالکیت در لیورپول اف سی هستند.

قسمت 69 #پادکست امپراتوری کاپ (نسخه ویژه): بحث در مورد FSG با طرفداران Red Sox و Pittsburgh Penguins

اگر این گروه به دنبال خرید سهام باشگاه لیورپول باشند، مطمئناً هجوم سرمایه‌های نقل و انتقالات و فعالیت‌های بیشتری برای لیورپول وجود خواهد داشت، اما بعید به نظر می‌رسد که در این مقطع فعلی، حرکتی از سوی هر دو طرف انجام شود.

این گروه ورزشی مستقر در قطر علاقه خود را به سمت مالکیت در لیورپول و رقیب سرسخت منچستریونایتد در نظر گرفته است، اما بعید به نظر می رسد که آنها برنامه های سرمایه گذاری آینده در هر دو باشگاه را مشاهده کنند.

از زمان خرید غول های فرانسوی در سال 2011، این گروه به طور مداوم مبلغ هنگفتی را برای نام های ستاره های مختلف از جمله هزینه انتقال رکورد جهانی نیمار جونیور در سال 2017 خرج کرده است.

مانند مشاغل فعلی FSG، خانواده Ricketts در حال حاضر مالکان فعال لیگ برتر بیسبال Chicago Cubs در ایالات متحده هستند.

این خانواده قبلاً با مالکیت خالی سابق در رقبای لیگ برتری چلسی و همچنین در بحث مالکیت تاتنهام هاتسپر مرتبط بوده اند.

در حال حاضر، این گروه هیچ برنامه بلندمدتی برای فروش سهام مالکیت خود ندارد پی اس جی و این احتمال وجود دارد که آنها ترجیح می دهند به جای خرید هر سهمی برای لیورپول یا منچستریونایتد به سرمایه گذاری در تیم فعلی خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: “علاقه قطعی (و گفتگوها)” – مجله مالی ورزش به‌روزرسانی جدید خرید لیورپول را در میان گمانه‌زنی‌های قطر حذف کرد

با توجه به ابراز علاقه چندین خریدار برای خرید این باشگاه، بسیاری از هواداران قرمزها در مورد اعتبار و تمایلات مختلف برای هر گروه سرمایه گذاری فعالی مطمئن نیستند.

بیشتر بخوانید: (عکس) حضور ایجنت در آنفیلد حاکی از آن است که لیورپول همچنان می تواند هافبک خود را در ژانویه به خدمت بگیرد.

  • سرمایه گذاری ورزشی قطر:

https://www.empireofthekop.com/2023/01/24/investment-groups-linked-buying-liverpool/ منبع:

با توجه به اینکه طرفداران قرمزها می خواهند شاهد بهبود سرمایه گذاری باشگاه باشند، خانواده ریکتز مطمئناً پول زیادی را خرج می کنند زیرا دارایی آنها بیش از 4.5 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

بازیکنانی مانند منچسترسیتی، نیوکاسل یونایتد، چلسی و منچستریونایتد همیشه به احتمال زیاد در پنجره های نقل و انتقالات آتی هزینه های زیادی را خرج خواهند کرد، به این معنی که جدیدترین مالکان لیورپول باید مطمئن باشند که برای بهبود تیم پیر، یورگن کلوپ، سرمربی تیم را استخدام کنند. از بازیکنان

  • ورزش و سرگرمی هریس بلیتزر:

این باشگاه اولین قهرمانی خود در لیگ از سال 1990، ششمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، هشتمین جام جام حذفی، دو جام لیگ و یک عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان را به دست آورد.

یکی از نامزدهایی که ممکن است نامش برای برخی از هواداران لیورپول آشنا به نظر برسد، هویت مالکان پاری سن ژرمن، قطر اسپورتس سرمایه گذاری است.

سایر تیم‌های اطراف لیورپول که اخیراً تصاحب شده‌اند، همگی از سرمایه‌گذاری مجدد مورد نیاز برای کمک به تثبیت شانس خود برای قرار گرفتن در جمع شش تیم برتر یا رقابت برای عنوان قهرمانی لذت برده‌اند.

در حال حاضر هیچ پیشنهادی روی میز نیست یا انتظار می رود به این زودی ها ارائه شود، با این حال مطمئناً علاقه فزاینده ای از سوی HBSE برای خرید باشگاه مرسی ساید وجود دارد، به خصوص اکنون که هانری مذکور باشگاه را برای فروش گذاشته است.

داستان های موفقیت آمیزی مشابهی با مالکیت ایالات متحده برای تیم های دیگر در هرم فوتبال وجود داشته است، با تیم لیگ ملی راکسام به عنوان یک مدعی بالقوه برای بازگشت به فوتبال لیگ در حالی که باشگاه نیز شهرت و توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

این شرکت 18 درصد از سهام کریستال پالاس در لیگ برتر را با مجموع 7 میلیارد پوند این گروه در اختیار دارد.

این تصاحب غیرمنتظره باشگاه منجر به قرار گرفتن در معرض بازاریابی بیشتر و معاملات برندهای مختلف مانند تجاری بودن بازی شده است. بازی های پوکر. علاوه بر این، مشارکت‌های مختلف دیگر نیز از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok مورد توجه قرار گرفته‌اند که همگی به بهبود پتانسیل کلی باشگاه در به‌دست‌آوردن مخاطبان آنلاین گسترده کمک کرده‌اند.

پس از خرید غول های مرسی ساید در سال 2010، گروه ورزشی فن وی (FSG) چندین سال موفقیت را در زمین تجربه کرده است.

مالکیت فعلی لیورپول اکنون تنها برای هر سرمایه گذار قابل توجهی قابل تصاحب است بسیاری را به این فکر می‌اندازد که کدام یک از گروه‌های مرتبط احتمال بیشتری دارد که مالکان اکثریت باشگاه شوند.

با توجه به اینکه باشگاه اکنون وجهه خود را به عنوان یکی از با ارزش ترین تیم های ورزشی روی کره زمین حفظ کرده است، FSG تمایل خود را برای فروش سهام خود در باشگاه به هر سرمایه گذار مشتاق تایید کرده است.

گمانه زنی ها در مورد وضعیت مالکیت Fenway Sports Group بر لیورپول FC همچنان نامشخص باقی مانده است زیرا گروه کنگلومرا به رهبری آمریکا تمایل خود را برای فروش این باشگاه اعلام کرده است.

یکی از اولین گروه هایی که با نقش مالکیت بالقوه بر باشگاه مرتبط شد، همتایان علاقه مندان به بیسبال، خانواده ریکتز هستند.