گریزلیز قبلاً سعی کرده بود دیلون بروکس را معامله کند

– NBACentral (@TheNBACentral) 24 آوریل 2023

در حالی که برخی آژیتاتورها وجود دارند که هم تیمی ها، هواداران و مربیان آنها را دوست دارند، ممکن است بروکس یکی از آنها نباشد.

بروکس در تابستان امسال وارد آژانس رایگان خواهد شد

بعد از پیروزی گریزلیز در بازی 2 مقابل لس آنجلس لیکرز، بروکس لبرون جیمز را “پیر” خطاب کرد و گفت که تا زمانی که به کسی امتیاز 40 ندهد، به کسی احترام نمی گذارد. او حتی از اشاره به نوک زدن خرس استفاده کرد.

من اکنون دو سال است که با این موضوع سروکار دارم. همینه که هست،” pic.twitter.com/Xqmd72Ct3g

– NBACentral (@TheNBACentral) 24 آوریل 2023

گریزلی ها در تابستان امسال تصمیمی برای دیلون بروکس خواهند گرفت، صرف نظر از اینکه چه احساسی نسبت به او دارند. او روزهای پایانی یک قرارداد 3 ساله را پشت سر می گذارد و در پایان فصل برای ممفیس به آژانس آزاد خواهد رسید. باید دید که قیمت او چقدر خواهد بود، اما گریزلی ها به سختی در مورد مطابقت با هر خواسته ای فکر خواهند کرد.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


برای ممفیس در بازی 3 خیلی خوب کار نکرد. جیمز به طور قابل درک و با انگیزه بود، و لیکرز به برتری 18-2 رسید و هرگز به عقب نگاه نکرد. آنها ممکن است حداقل تا حدودی از دیلون بروکس تشکر کنند.

همانطور که مک ماهون در نقل قول خود اشاره می کند، البته بروکس ویژگی های مثبت خود را دارد که به یک تیم می آورد. او اغلب وظیفه نگهبانی از بهترین بازیکن تیم حریف را بر عهده دارد و یکی از نیروهایی است که فرهنگ جاری در ممفیس را هدایت می کند.

دیلون بروکس مدعی است که رسانه ها و طرفداران او را به عنوان یک شرور معرفی می کنند



https://sportslens.com/news/report-the-grizzlies-already-tried-to-trade-dillon-brooks/ منبع:

تیم مک ماهون، عضو ESPN NBA، روز دوشنبه به پادکست برایان ویندهورست رفت و گفت که گریزلیز در ماه فوریه و در آخرین مهلت معامله، تلاش کردند تا بروکس را معامله کنند. او گفت که تیم در تلاش برای به دست آوردن Miles Bridges یا OG Anunoby، هر دو نتز و رپتورز را انتخاب کردند، و آنها همچنین سعی کردند بروکس را در همان زمان از بین ببرند.

دیلون بروکس در این فصل برای تیم های حریف دردسرساز شده است، و به نظر می رسد که او ممکن است برای دفتر اصلی تیم ممفیس گریزلیز نیز تبدیل شود.

@espn_macmahon

(h/t @RealGM ) pic.twitter.com/nYFZtipAco

“آنها سعی کرده اند از دیلون بروکس خارج شوند… من نمی دانم که آیا دیلون بروکس بعد از این مجموعه در این تیم حضور خواهد داشت.”

کمتر بازیکنی بوده است که در طول فصل عادی NBA 2022-23 بیشتر از بروکس خبرساز شده باشد. بیش از هر هفته به نظر می رسید که او یا از طریق رسانه ها صحبت های بیهوده ای را مطرح می کند، یا درگیری های داخل دادگاه را با برخی از بزرگ ترین نام های بازی تحریک می کند.

گریزلیز سعی کرد دیلون بروکس را در ماه فوریه معامله کند