گریلیش تلاش می کند تا دل هواداران سیتی را به دست آورد


سرویس خبر شماره: 1831361 |
8 تیر 1401 @ 23:37 |
3.6 هزار |

2نظرات

در مدت کوتاهی که از پیوستن به سیتی می گذرد، جک گریلیش توانسته بسیاری از طرفداران سیتیزن را مجذوب خود کند. گریلیش در کنار تکنیک و مهارتش در مستطیل سبز به مدل موهای خاصش نیز معروف بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جک گریلیش ستاره انگلیسی منچسترسیتی هنگام بازگشت با مدل موی جدید به اردوی این تیم مقابل دوربین ها قرار گرفت. گریلیش که همیشه به مدل موهای منحصر به فردش معروف بوده است، با این مدل موی جدید خبرساز شد و توجه هواداران سیتی را به خود جلب کرد.

مدل موی جدید جک گریلیش ستاره ملی پوش انگلیسی در بازگشت به اردوی منچستر سیتی تیتر یک هواداران این تیم شد.

اما امروز در آستانه پیوستن به اردوی منچسترسیتی در اینستاگرامش چهره جدید خود را به نمایش گذاشت. مدل موی جدید که مشخص بود در بین هواداران سیتی تیتر یک خواهد شد. گریلیش برای تغییر مدل موی خود به سراغ یکی از معروف ترین و گران ترین آرایشگاه های انگلستان رفت که قرص های دیگری در بین فوتبالیست های لیگ برتری مانند دکلان رایس و ریس جیمز دارد.

اگرچه گریلیش فصل گذشته اولین فصل خود در سیتی را با قهرمانی در لیگ برتر به پایان رساند، اما شخصاً انتظارات خود را برآورده نکرد. پس از انتشار تصاویر جدید گریلیش با ظاهری جدید، تعدادی از هواداران سیتی در شبکه های اجتماعی می گویند که امیدوارند این تغییر شکل گریلیش را برای شهروندان داخل زمین پربارتر کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی