گریه ستاره بایرن بعد از جام جهانی کانادا (تصویر)

دیویس مدتی است که به تمرینات گروهی بازگشته است اما در نهایت نتوانست در آن دیدار حساس در اردوی تیم ملی کشورش به میدان برود و برای آنها بازی کند.
این باعث شد تا او مسابقه را به صورت زنده از توییچ تماشا کند و نظرات خود را در مورد اتفاقاتی که در طول مسابقه می افتد با طرفدارانش در میان بگذارد.
چیزی که هیچکس در این پخش زنده انتظار نداشت این بود که پس از سوت پایان داور، دیویس صورتش را جلوی دوربین پوشاند و اشک ها جاری شد.
تیم ملی کانادا اکنون باید تا قرعه کشی روز جمعه منتظر بماند تا مشخص شود در کدام گروه قرار خواهند گرفت و ستاره جوان بایرن مونیخ تمام تلاش خود را می کند تا با آمادگی کامل تیم ملی خود را در جام جهانی همراهی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816998 |
08 فروردين 1401 ساعت 09:44 |
5,638 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کانادا شب گذشته در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای شمالی مقابل جامائیکا شرکت کرد و موفق شد با نتیجه 0-4 مقابل این تیم به برتری برسد.
این برد به این معنی بود که آنها پس از 36 سال بار دیگر جواز حضور در جام جهانی را پیدا کردند و پاییز امسال در قطر حضور خواهند داشت.
حضور این تیم در قطر در حالی قطعی شد که یکی از بهترین بازیکنان خود یعنی آلفونسو دیویس را به دلیل شرایط بدنی این بازیکن در بازی های گذشته در اختیار نداشت.
مدافع بایرن مونیخ پیش از این به ویروس کرونا مبتلا شده بود و پس از بهبودی، پزشکان متوجه مشکلات قلبی او شدند.

صعود تیم ملی کانادا به جام جهانی 2022 قطر آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ را بسیار احساساتی کرده است.