گری نویل می گوید یکی از استادان آرسنال او را به یاد نماد سابق لیورپول می اندازد

گری نویل یکی از بازیکنان آرسنال را معرفی کرد که او را به یاد بازیکن محبوب سابق لیورپول می‌اندازد.

این بازیکن 49 ساله که در اسکای اسپورت به عنوان بخشی از پوشش خبری پیروزی توپچی ها مقابل منچستریونایتد در روز یکشنبه صحبت می کرد، بین کای هاورتز و بابی فیرمینو از نظر ارتباط بسیار مؤثر بین خط میانی و حمله مقایسه کرد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

مدافع راست سابق شیاطین سرخ (از طریق دیلی میل): هاورتز در حال انجام کاری مشابه کاری است که فیرمینو در لیورپول انجام داد. او وارد بازی می شود، بازی را پیوند می دهد، تهدیدی برای گل ایجاد می کند، اما تابع تیم است. او در طول یک بازی هر کاری که تیم نیاز داشته باشد انجام خواهد داد.

به یاد داشته باشید که بخش‌های زیادی از این فصل علامت‌های سوال بزرگی در مورد هاورتز وجود داشت، اما او تبدیل به یک چهره واقعاً مهم شده است.

من قبلا فکر می کردم که فیرمینو بازیکن فوق العاده ای برای لیورپول است. (سادیو) مانه و (مو) صلاح معمولاً همه تحسین ها و اعتبارات اصلی را دریافت می کردند، اما من همیشه از فیرمینو به دلیل نحوه بازی او یاد می کردم که خط هافبک را به خط حمله متصل می کرد. هاورتز در حال انجام کاری مشابه است.

بیشتر بخوانید: ستاره لیورپول می تواند امشب پس از غیبت هم تیمی خود در اولین لیگ 2024 آغاز شود.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) توجه داشته باشید، اسلات: لیورپول اعجوبه زیر 21 سال گل فوق العاده ای را به ثمر رساند که هر مربی را سر و صدا می کرد

در واقع شباهت‌هایی بین نقشی که هاورتز در آرسنال ایفا می‌کند و اینکه چگونه فیرمینو به طرز درخشانی به سه بازیکن نمادین لیورپول یعنی صلاح و مانه وارد شد، وجود دارد.

اگرچه هر دو اغلب در فوروارد میانی در برگه تیم مربوطه خود ذکر می‌شدند، اما معمولاً به عنوان یک 9 نادرست عمل می‌کردند، و اغلب به جای اینکه صرفاً در محوطه جریمه و منتظر پایان دادن به پایان بازی باشند، بازی را بین یک‌سوم‌ها پیوند می‌دادند. دست زدن به.

با وجود آن، هر دو بازیکن نیز ثابت کرده اند که می توانند به طور مکرر تور را پیدا کنند. این بازیکن آلمانی علاوه بر 32 گلی که برای چلسی به ثمر رساند، 13 گل در این فصل برای توپچی ها زده است، در حالی که این بازیکن برزیلی تابستان گذشته با 111 گل در 8 سال حضورش در قرمزها، آنفیلد را ترک کرد.

حیله گری و نبوغ فیرمینو، همراه با رفتار کاریزماتیک او، تضمین کرد که او برای مدت طولانی بت کپ باقی خواهد ماند. اگر هاورتز بتواند آرسنال را با سطح مشابهی از هواداران باشگاه ترک کند، در ورزشگاه امارات کارهای زیادی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: تکامل ترکیب اصلی لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ



https://www.empireofthekop.com/2024/05/13/gary-neville-havertz-firmino-comparison/ منبع: