گزارش زنده، کره جنوبی 0- پرتغال 1

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلیون ها کره ای تصاویر پخش شده از استادیوم شهر آموزش و پرورش را تماشا می کنند تا خود را در جمع 16 تیم پایانی جام حذفی ببینند و خاطرات شیرین برد مقابل پرتغال را زنده کنند. در آن رویارویی معروف کره در جام 2002 در زمین خودی، آنها پرتغال را از مسابقات حذف کردند و جالب اینجاست که سرمربی فعلی کره در خانه بازیکن پرتغال بود. در بازی امروز، بر خلاف 20 سال پیش، سرنوشت کره در دست پرتغال است. شاگردان پائولو بنتو نفس شبح حذف را روی پوست خود احساس می کنند و تنها راه نجات آنها پیروزی مقابل پرتغال و کمی شانس است. سرمربی کره پس از باخت در بازی با اروگوئه به شدت به داور مسابقه اعتراض کرد و او را به دلیل زدن سوت پایان بازی قبل از ضربه کرنر تیمش مقصر دانست. تیلور او را با کارت قرمز جریمه کرد تا بنتو در آن بازی روی نیمکت ننشیند.

* به جز نوس، سرمربی پرتغالی به بقیه بازیکنانی که می توانستند کارت و محروم شوند، استراحت داد.

تیم ملی کره جنوبی:
کیم سونگ یو، لی کانگ این، کیم یونگ وون، کیم مون وان، کیم جین سو، هوانگ این بیوم، جانگ وو یونگ، سون هیونگ مین، وون کیونگ وون، لی جائه سونگ و چو جوسونگ
سرمربی: پائولو بنتو

کره جنوبی 0 – پرتغال 1 دقیقه 5: بازی مستقیم و پاس بلند به جناح راست و دیگو دالوت رسید. دالوت وارد زون کره شد و از شش پایی یک پاس زمینی به کرنر فرستاد و ریکاردو هوراتا با یک ضربه دقیق توپ را از دستان کیم دور کرد و وارد آغوش تور کرد.

*پرتغال پیش از این دو بازی اول جام حذفی را دو بار برده بود و این سومین بار در تاریخ جام جهانی برای آنها با این رکورد است و جالب اینکه بارهای قبل در سومین بازی هم پیروز شدند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

* آنتونیو سیلوا 19 ساله اولین بازی خود در جام جهانی را تنها 3 ماه و 6 روز پس از اولین بازی ملی خود انجام می دهد.

⚽️ توضیحات گل:

جام جهانی 2022 قطر – گروه H
ورزشگاه: شهر آموزش (دوحه) – ساعت 18:30 – تماشاگران:
داور: فاکوندو تیو (آرژانتین) / کمک: ازکیل بریلوسکی و گابریل چاد (آرژانتین) / داور چهارم: ماگوت آندیای (سنگال) / داور ویدیویی: نیکلاس گالو (کلمبیا)

سیلوا با 19 سال و 39 روز جوان ترین مدافع و پپه با 39 سال و 279 روز مسن ترین مدافع جام تا به امروز هستند. پپه اولین بازی رسمی خود را قبل از تولد سیلوا انجام داد.

پرتغال در اوایل بازی با اولین حمله جدی دروازه کره را باز کرد

گزارش زنده، کره جنوبی 0 - پرتغال 1

باید دید آیا کره جنوبی موفق به تکرار تاریخ و شکست پرتغال خواهد شد یا اینکه رونالدو و شرکای خود انتقام خود را از ببرهای آسیایی نسل قبل خواهند گرفت.

* هواداران رونالدو و پرتغال در ورزشگاه با بنرهای مختلف احساسات خود را ابراز می کنند. یکی از آن بنرهایی که بسیار مورد توجه قرار گرفت نوشته شده است: شما کی پاپ دارید و ما کریستیانو رونالدو.

پرتغال با ارائه دو بازی تحسین برانگیز و پیروزی مقابل غنا و اروگوئه صعود خود را تایید کرد، اما این دیدار با جنبه تاریخی و انتقام‌جویی، این فرصت را به آنها می‌دهد تا با سه برد پیش بیفتند و صعود کنند و این چیزی نیست که کریستیانو رونالدو بخواهد. انجام بده، فقط پاس کن


سرویس خبر شماره: 1856932
11 دسامبر 1401 در 6:45 ب.ظ
6K |

1نقطه نظر

تکرار تاریخ یا انتقام تاریخی مشکل است

* لی کانگ این، وون کیونگ وون و لی جائه سونگ در بازی امروز از بازی قبلی به لیست کره ای ها اضافه شدند و کیم مین جائه نیز به دلیل مصدومیت روی نیمکت است. علاوه بر او، وون چانگون و جئونگ وویونگ نیز ترکیب اصلی را ترک کردند.

لبه:

تیم ملی پرتغال:
دیگو کاستا، ژائو کانسلو، آنتونیو سیلوا، پپه، دیگو دالوت، متئوس نونز، روبن وی، ویتینیها، ژوائو ماریو، ریکاردو هورتا و کریستیانو رونالدو
مربی: فرناندو سانتوس