گزارش زنده؛ سپاهان 0 – فولاد خوزستان 0

* ویژگی این دیدار حضور علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران است که به بازیکنان و کادر فنی دو تیم اطمینان خاطر داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ترکیب سپاهان با فولاد خوزستان برابری می کند
پیام نظام، نیلسون، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، رناتو داسیلویرا، شهریار مغانلو.
مربی: خوزه مورایس

دقایق حساس:

دقیقه 20: در بیست دقیقه ابتدایی این دیدار دو تیم بازی مساوی انجام دادند. سپاهانی ها عمدتا به دنبال ارسال از جناحین بودند و بازیکنان فولاد به این فکر افتادند که از فضای پشت مدافعان سپاهان توسط کوشکی و قربانی استفاده کنند و برنامه های دو تیم بی طرف حداقل تا آن دقیقه نقش بر آب شد.

ترکیب فولاد خوزستان مقابل سپاهان
کریستوفر کنت، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، سعید آقایی، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، محمد آبشک، علیرضا کوشکی، مجید علیاری، علی قربانی.
مربی: جواد نکونام

در حاشیه:

*محمدرضا ساکت عضو جدید هیئت مدیره سازمان لیگ امروز در اولین جلسه بعد از انتخابات حضور نداشت و تا این لحظه در جایگاه ویژه ورزشگاه فولاد شهر تماشاگر مقابل تیمش تماشاگر بود.

شاگردان موریس در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر میزبان فولاد خوزستان خواهند بود.

گزارش زنده؛  سپاهان 0 - فولاد خوزستان 0

* نزدیک به دویست هوادار فولاد خوزستان برای دیدن این دیدار از نزدیک به مبارکه شهر اصفهان آمدند.


سرویس خبر شماره: 1841405
9 سپتامبر 1401 @ 7:32 ب.ظ
1.2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر؛

* مورایس نسبت به دیدار مقابل گل گهر دو تغییر در فهرست بازیکنان انجام داده و در نتیجه فرشاد احمدزاده به جای حسین به میدان می رود و نیلسون جونیور نیز جایگزین دانشگر در خط دفاعی شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان در سه دیدار قبلی خود با دو برد و یک تساوی به این بازی رسید و از سوی دیگر شاگردان جواد نکونام پس از دو تساوی به اصفهان سفر کردند که نقدهایی را برای او و تیمش برانگیخت. . در این بازی خانگی که البته به دلیل نامناسب بودن چمن ورزشگاه نقش جهان به فولادشهر منتقل شد، سپاهان برای پیروزی تلاش خواهد کرد و احتمالا نکونام با تفکرات دفاعی شاگردانش را در زمین هدایت خواهد کرد.
با گزارش زنده این دیدار با مجله اخبار فوتبال همراه باشید.
*چهارشنبه – سپتامبر 1401
* سپاهان – فولاد از خوزستان
*داوران: علیرضا فغانی، محمدرضا ابوالفضلی، علی اکبر نوری و مهدی اجاقی
*سرپرست: حسین نجاتی
هفته چهارم لیگ برتر

* ورزشگاه 15 هزار نفری فولاد شهر در دیدار سپاهان و فولاد خوزستان تقریبا 60 درصد پر شده است.

*هواداران فولاد خوزستان در دقیقه 20 مهدی هاشمی نسب را تشویق کردند.

* تیم فوتبال سپاهان به دلیل نامساعد بودن چمن ورزشگاه نقش جهان باید در هفته چهارم به فولادشهر برود و پذیرای شاگردان نکونام در ورزشگاهی باشد که خاطرات زیادی با آن دارند.