گزارش زنده؛ فولاد 0 – صنعت نفت 0

💢 هشدار:

دو تیم فولاد و صنعت نفت در دربی پرحاشیه خوزستان و ورزشگاه فولاد آره نا به مصاف یکدیگر رفتند تا سه امتیاز نخست فصل را کسب کنند.

در آن سوی دیگر نماینده فوتبال خوزستان حضور دارد. صنعت نفت با کادر فنی جدید وارد میدان شد. رضا پرکاس که جایگزین علیرضا منصوریان شده است به دنبال امتیاز بازی حساس دور اول است و قصد دارد با امتیاز به آبادان برگردد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته اول رقابت های لیگ برتر بیست و دوم با برگزاری دو دیدار همزمان به پایان می رسد و در یکی از این دیدارها فولاد و صنعت نفت در دربی خوزستان در شهدای فولاد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. استادیوم

سینا مریدی (12) از صنعت نفت


سرویس خبر شماره: 1838132
آگوست 22, 1401 @ 8:32 ب.ظ
413

1نقطه نظر

نکونام سه امتیاز اول را در خانه می خواهد

محتوای فولاد:
کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، مهدی شیری، ساسان انصاری، مجید علیاری، آیاندا پاتوسی، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک، احسان پهلوان، عارف آغاسی، سعید آقایی.


سرمربی: جواد نکونام
ترکیب صنعت نفت:
احسان مرادیان، محمد طیبی، میشم تهیدست، حسین ساکی، امید خالدی، عبدالله ناصری، میرهادی میرجوان، سینا مریدی، فاخر تهامی، حسین پور امینی، امیرحسین فرهادی.
مربی: رضا پرکاس

گزارش لحظه ای دیدار تیم های فولاد و نفت را در همین صفحه از ورش سه دنبال کنید:
بازی هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر
شنبه: 1301/05/22; زمان: ساعت 20:30
ورزشگاه شهدا فولاد / بدون تماشاگر
گروه داوری: امیر عرببراقی / یاران: محمدجواد فلاح – وحید سیفی; داور چهارم: عباس راکی ​​/ ناظر: البرز حاجی پور

با خرید پر سر و صدایی که در تابستان انجام داده اند، فولادی ها به عنوان یک مدعی جدی ظاهر می شوند و حالا جواد نکونام پس از قهرمانی در جام حذفی و سوپرکاپ به دنبال تکمیل ویترین افتخارات خود است و قصد دارد فولادی ها را یک بار دیگر بسازد. زمان. منجر به قهرمانی لیگ شود.

لبه:
* احسان مرادیان دروازه بان سابق فولاد در حالی که در صنعت نفت حضور داشت به مصاف تیم سابق خود رفت.
* فاخر تهامی که در دقیقه 6 موقعیت ایده آلی داشت تعادل خود را از دست داد و سپس آفساید اعلام شد. تهامی در آن صحنه مجروح شد و پزشکان برای مداوای او وارد زمین شدند.
*در دقیقه 12 تکل بلند سینا مریدی در گوشه محوطه هجده قدم و نزدیک پرچم کرنر باعث زمین گیر شدن بازیکن فولاد شد و در شرایطی که به نظر می رسید برخورد خط محوطه جریمه رخ داد اما عرب براغی داور مسابقه اشاره کرد. خطا روی خط محوطه جریمه



مجله اخبار فوتبال داخلی

لحظات حساس:
دقیقه 23: ارسال کرنر مهدی شیری به موسی کولیبالی روی دروازه باز شد. سر او پس از لمس کمر مدافع صنعت نفت به وضعیت وخیم تبدیل می شود. احسان مرادیان توپ را برگرداند سپس مدافع آبادانی توپ را دفع کرد تا اولین موقعیت جدی و خطرناک بازی از بین برود.