گزارش زنده: آلومینیوم 0 – پیکان 1


سرویس خبر شماره: 1982056
3 دسامبر 1402 در 2:59 ب.ظ.
1.2K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

پاکدل گل زد اما خوشحال نشد

پاکدل در حالی که در دقایق ابتدایی بازی پیکان تخت گاز را شروع کرده بود با توپی زیبا دروازه آلومینیومی را باز کرد.

گزارش زنده: آلومینیوم 0 - پیکان 1

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در این فصل عملکرد نسبتا خوبی داشته و در 10 بازی اخیر خود موفق به کسب 4 برد و یک تساوی شده است و رتبه تک رقمی دارد اما امیدوار است که برخلاف … هفته های گذشته گرفتار اشتباهات داوری نمی شوند. امروز با عملکرد بهتری نسبت به پیکان سه امتیازی شدند اما در طرف مقابل خودروسازان نیز با تغییر کادر فنی در اراک تلاش می کنند امتیاز بگیرند. و حضور رضا عنایتی.

گزارش لحظه ای «ورش 3» از دیدار تیم های آلومینیوم و پیکان را در این صفحه دنبال کنید:

تقویم هفته یازدهم لیگ برتر؛ جمعه: 03/09/1402; زمان: 15
🏟 ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک
سوت زدن داور: پیام حیدری/ کمک ها: سیدرضا عاشورمهانی و محمد صالح عرب آبادی; داور چهارم: سعید رحیمی مقدم/ ناظر داوری: اسماعیل سفیری.


آلومینیوم آلومینیوم اراک
احمد گوهری | سید مهران موسوی بهروز نوروزی فرد | میلاد بدرق میلاد فخرالدینی یونس اکبرپور عارف حاجی عیدی محمدامین کاظمیان محمدمهدی لطفی مهدی لیموچی مرتضی تبریزی
سرمربی: سید مجتبی حسینی


فلش پیکان تهران
محمد ناصری ایمان اکبری امیرحسین صدکی علی اکبر رنجبر امیر طاهر منصور باقری غلامرضا ثابتیمانی مجتبی حقدوست محمدجواد آزاده سامان نریمان جهان حامد پاکدل
سرمربی: غلامرضا عنایتی


توپ گل توضیحات گل:

سفر آلومینیوم – پیکان یک (دقیقه 6: حامد پاکدل): مجتبی حقدوست امید سینک را در جناح راست می یابد. سینک در محوطه جریمه با پاس مستقیم پاکدل توپ را پس گرفت و حامد با یک ضربه پای چپ دقیق و با کنترل و چرخش بسیار خوب دروازه آلومینیومی را باز کرد و مدافع مستقیم خود را پشت سر گذاشت. جالب اینجاست که او پس از گلزنی از جشن گرفتن خودداری کرد.


کرونومتر لحظات حساس:
دقیقه 14: به لطف پشتکار آلومینیوم لیموچی، مالک در نزدیکی محوطه پیکان یک ضربه نادرست دریافت کرد. فخرالدینی پشت توپ بود و در حالی که همه منتظر ارسال او بودند با یک پاس زمینی توپ را نزدیک نقطه پنالتی ارسال کرد اما ضربه بازیکن آلومینیوم با اختلاف زیاد به بیرون رفت.


در حاشیه

صفت پرسپولیساسماعیل شریفات و امین جهانکوهن به دلیل مصدومیت از لیست آلومینیوم اراک برای دیدار با پیکان خارج هستند.
صفت پرسپولیسمیلاد فخرالدینی پس از سه دیدار به ترکیب اصلی آلومینیوم بازگشت و از ابتدا به مصاف پیکان رفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی