گزارش زنده: تراکتور 1 – فولاد 0


کد اطلاعات: 1982290
4 دسامبر 1402 در 3:50 ب.ظ.
6.2 هزار |

13نقطه نظر

یک بازی شطرنج اسپانیایی در قلب خاورمیانه؛

پاکو خامس و خوان مارتینز، دو مربی اسپانیایی تراکتورسازی و فولاد امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گزارش زنده: تراکتور 1 - فولاد 0

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از حساس ترین پیکارهای هفته یازدهم، تراکتورسازی در ورزشگاه خود میزبان فولاد خوزستان است که از ابتدای لیگ تنها 3 پیروزی کسب کرده است، آخرین باری که به این هدف رسیده بود برابر آلومینیوم بود. اراک و در طرف مقابل تراکتور که از ابتدای لیگ همیشه مدعی بالقوه قهرمانی به شمار می رفت، حالا در ادامه روند سینوسی خود باید به مصاف فولاد خوزستان برود تا ببیند نتایجی که بعد از 5 کسب خواهد کرد. پیروزی و 5 شکست از شروع لیگ این هفته.

گزارش لحظه ای «مجله اخبار فوتبال» از دیدار تیم های تراکتورسازی و فولاد را در این صفحه دنبال کنید:


تقویمهفته یازدهم لیگ برتر؛ شنبه: 04/09/1402; زمان: 15
ورزشگاه: یادگار امام تبریز
سوت زدنداور: اشکان سهری / کمک: عباس پورحیدری و علی رعیت; داور چهارم: شبیر بهروزی/ ناظر داوری: فریدون اصفهانیان


تراکتورتراکتور تبریز
حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل زاده، محمد آقاجانپور، سعید کریم آذر، صفا هادی، سید مهدی حسینی، گوستاوو وگنین، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین زاده و مهدی عبدی.
سرمربی: پاکو خامس


فولادفولاد خوزستان
کریستوفر کنت، شاهین توکلی، جفرسون باهیا، مجتبی نجاریان، محمد خادمی، موسی کولیبالی، محمدرضا قبیشاوی، سینا مریدی، سعید واسعی، محمد علینژاد و ساسان انصاری.
سرمربی: خوان مارتینز


کارت زردهشدار:

سیامک نعمتی (37 ساله)، ساسان انصاری (37 ساله)


توپ گلتوضیحات گل:

(تراکتور 1 – فولاد 0 – مهدی حسینی – 18): توپ ارسالی به محوطه جریمه ابتدا از زیر پای سیامک نعمتی عبور کرد اما گوستاوو به توپ رسید و این بازیکن بلافاصله توپ را برای سیدمهدی حسینی کاشت تا این بازیکن قبل از دقیقه 20 شوت پررنگی را از کریستف کنت به سمت دروازه انجام داد. .


کرونومتردقایق حساس:

دقیقه 1: بازیکنان تراکتورسازی در همان ابتدای بازی روی حرکت تند امیرحسین حسین زاده وارد محوطه جریمه فولاد شدند که ضربه نعمتی به مدافعان این تیم برخورد کرد و سپس ضربه عبدی به کولیبالی رسید و راهی کرنر شد.
دقیقه 4: ارسال بازیکنان فولاد به داخل محوطه جریمه به سنیا مریدی رسید که با یک ضربه محکم دروازه تراکتور را تهدید کرد اما با واکنش فوق العاده پورحمیدی توپ مهار شد.
10 دقیقه: ضربه کم جان حسینی از سمت تراکتورسازی با عدم دقت این بازیکن و با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 21: این بار از روی یک ضربه ایستگاهی گوستاوو واگنین پشت توپ ظاهر شد که ضربه این بازیکن به طرز خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت تا نتیجه یک بر صفر باقی بماند.
دقیقه 28: سیامک نعمتی در مرکز زمین موفق شد مهدی عبدی را روی خط حمله پرتاب کند و این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار دهد اما شاهین توکلی بلافاصله پس از ورود به محوطه جریمه تعادل عبدی را از پشت به هم ریخت. ، اشکان سهری اعتقادی به پنالتی نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.
دقیقه 38: پاس مستقیم شجاع خلیل زاده نزدیک محوطه جریمه را سیامک نعمتی دریافت کرد و این بازیکن از غفلت خط دفاع فولاد نهایت استفاده را برد تا وارد محوطه جریمه شود اما پیشروی سنگربان کریستوفر کنت فرصت بزرگی را از تراکتوری ها گرفت.
دقیقه 44: در سمت چپ خط دفاعی فولاد، امیرحسین حسین زاده روح مدافعان فولاد شده است. این بازیکن بار دیگر قصد ورود به محوطه جریمه را داشت که باز هم با خطای بازیکنان فولاد به زمین زده شد و بازی بدون توقف ادامه پیدا کرد.


صفت پرسپولیسدر حاشیه:
* تراکتور بازی امروز را با 5 تغییر نسبت به بازی قبل و فولاد با یک تغییر نسبت به هفته گذشته آغاز کردند.
* فولادی ها با هدایت خوان ایگناسیو مارتینز 3 برد و 2 باخت را در دوران حضور این سرمربی اسپانیایی در فوتبال ایران تجربه کردند.
* در دقیقه 37 ساسان انصاری با رفتاری عجیب به تصمیمات داور اعتراض کرد که منجر به کارت زرد اشکان سهری شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی