گزارش زنده: ذوب آهن 0-0 استقلال


سرویس خبر شماره: 1982331
4 دسامبر 1402 در 6:24 ب.ظ.
19.3K امتیاز خبر|

52نقطه نظر

با انبوهی از موقعیت های کوچک و بزرگ

نیمه اول تقابل حساس استقلال و ذوب آهن بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای حساس هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت. دیداری بسیار مهم برای دو تیم در صدر جدول رده بندی.

شاگردان نکونام باید دو بازی خارج از خانه مقابل ذوب آهن و فولاد برگزار کنند و به مصاف پرسپولیس بروند. در نتیجه آنها برای حفظ برتری خود به دنبال امتیاز در این دیدارها هستند و علاقه ای به از دست دادن صدر جدول رده بندی برای ورود به دربی پایتخت ندارند.

اما در سمت مقابل تیم خوب محمد ربیعی هم حضور دارد. ذوبی ها در رقابت های امسال نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند و امروز می توانند با کسب سه امتیاز مقابل استقلال به رده دوم جدول رده بندی صعود کنند.


گزارش لحظه ای دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال را در این صفحه از مجله اخبار فوتبال دنبال کنید:
تقویمدیدار هفته یازدهم – بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر / شنبه: 1302/04/09; زمان: 5:30 بعد از ظهر
🏟︎ورزشگاه: فولادشهر اصفهان / 10 هزار تماشاگر
سوت زدنگروه داوری: امیر سامان سلطانی / دستیاران: حسین مرادی – علی احمدی; داور چهارم: حسین زیاری / ناظر: حیدر شکور


ریخته گری آهنترکیبات چدن:
پارسا جعفری پوریا آریاکیا امیرحسین جدی محمد قریشی شایان مصلح | نادر محمدی مهرداد رضایی مجید علیاری فردین یوسفی محمدجواد محمدی محمدحسین اسلامی
سرمربی: محمد ربیعی

استقلالترکیب استقلال:
سید حسین حسینی | هر روز | یک ایمان سالم | آرمین سهرابیان | کوین یاماگا | ابوالفضل جلالی | امید حمیدی فر | مهدی مهدی پور | آرش رضوند | مهرداد محمدی | گوستاو بلانکو
سرمربی: جواد نکونام


کرونومترلحظات حساس:
دقیقه 4: شوت ذوب آهن صاحب و پاس یوسفی به مدافعان استقلال برخورد کرد و خطرناک به کرنر رفت.
دقیقه 7: کرنر آبی ها که به خوبی تمرین شده بود خطرناک می شد. ارسال زمینی مهدی پور روی خط محوطه جریمه به کوین یاماگا رسید که ضربه او را جعفری مهار کرد.
20 دقیقه: پرتاب بلند نادر محمدی از میانه میدان با ضربه سر گوستاوو بلانکو در محوطه جریمه استقلال همراه شد و توپ او بسیار خطرناک وارد کرنر شد.
دقیقه 21: در یک رفت و برگشت توپ به مهرداد رضایی رسید که پاس او را شایان مصلح به سمت دروازه هدایت کرد که ضربه چکش او در دو مرحله توسط حسینی مهار شد.
دقیقه 22: استقلالی ها از سمت چپ حمله ای را تدارک دیدند و ضربه ابوالفضل جلالی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 32: شوت مهدی پور از راه دور گرفته شد و دروازه را از دست داد.
دقیقه 37: پاس در عمق محوطه جریمه ذوب آهن به حمیدی فر رسید که او با ضربه سر توپ را به سمت ایمان سلیمی فرستاد و ضربه پای مدافع استقلال از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 39: ضربه مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه به یکی از مدافعان ذوب آهن برخورد کرد و در نقطه پنالتی به گوستاوو بلانکو رسید. این بازیکن ابتدا توپ را مهار کرد و سپس با یک ضربه پا دروازه ذوب آهن را تهدید کرد و این مهم نیز با عبور توپ از بالای دروازه به پایان رسید.
دقیقه 43: استقلال یک فرصت خوب دیگر را هدر داد. آرمین سهرابیان به سمت چپ حرکت کرد و ارسال این بازیکن روی قوس پشت محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و ضربه محکم و زمینی پارسا جعفری را پارسا جعفری در گوشه دروازه مهار کرد.
دقیقه 45: این بار نوبت به بازیکنان ذوب آهن رسید که با یک شوت راه دور شانس خود را امتحان کنند که ضربه فردین یوسفی توسط حسینی مهار شد.
45+3 دقیقه: ارسال مهدی پور در محوطه جریمه به بلانکو رسید و این بازیکن نیز توپ را به خوبی به حامدی فر رساند که ضربه او در محوطه جریمه به مدافع ذوب آهن برخورد کرد و در دستان جعفری متوقف شد.


صفت پرسپولیسحواشی:
* سکوهای هواداران استقلال چند ساعت مانده به شروع بازی پر بود.
*علی سامره و حمیدرضا رجبی سرمربی و مربی استقلال به جلال مرادی ناظر بازی نسبت به تعویض رختکن تیم های میزبان و میهمان اعتراض کردند.
* بازیکنان استقلال به دلایل نامعلومی با دقایقی تاخیر وارد زمین شدند و بازی سه دقیقه دیرتر از زمان مقرر آغاز شد.
* بالاخره کارت بازی مهدی هاشمی نسب صادر شد تا او در این دیدار روی نیمکت تیمش بنشیند.
* این مسابقه توسط دوربین های HD و با کیفیت پوشش داده شد که افزایش کیفیت فیلمبرداری این مسابقه را به خوبی نشان می دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی