گزارش زنده: ذوب آهن 0-0 پیکان


سرویس خبر شماره: 2021097
24 مه 1403 در 6:15 ب.ظ.
316

1نقطه نظر

ذوب آهن و پیکان در یکی از هشت دیدار هفته بیست و هفتم به مصاف هم خواهند رفت.

گزارش زنده: ذوب آهن 0-0 پیکان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، دو تیم ذوب آهن و پیکان به مدت 90 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می روند و برای کسب سه امتیاز این دیدار تلاش می کنند.
ذوبی ها که هفته گذشته در ورزشگاه آزادی تهران در آستانه شگفتی سازی بودند، با غلبه بر استقلال و توقف اولین مدعی ثبت نام شده لیگ بیست و سوم، یک پله به عقب برگشتند. شاگردان ربیعی از 4 بازی اخیر خود (در لیگ برتر) 3 بازی را باخته اند و همین آمار باعث شده ذوبی ها دیگر جایگاهی در بین 8 تیم برتر رده بندی نداشته باشند و جزو تیم های نیمه اول اوت باشند. جدول، سفید و سبز چاره ای جز بردن ندارند. آنها در بازی امروز مقابل پیکان بردی ندارند.
شاگردان رضا عنایتی پس از صعود قابل توجهی که در شروع نیم فصل دوم تجربه کردند، در هفته های اخیر عملکردشان دور از انتظار بوده است و در 4 بازی اخیر تنها 2 امتیاز کسب کرده اند و این باعث شد پیکان به میدان برود. نامی که قرار است به لیست تیم های فانوس در لیگ اضافه شود. خودروسازانی که تنها 3 امتیاز با منطقه قرمز جدول فاصله دارند برای فرار از خطر سقوط و تثبیت جایگاه خود در رده دوازدهم جدول به دنبال پیروزی در اصفهان هستند و امیدوارند با یک امتیاز به تهران بازگردند. حافظه 3 امتیاز


هفته بیست و هفتم – بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران
دوشنبه 24/02/1403 ساعت 18:15.
ورزشگاه: فولادشهر اصفهان
گروه داوران: امیر عرب براقی / کمک: حسن ظهیری و محمد صالح عرب آبادی / داور چهارم: حسین امیدی / ناظر: البرز حاجی پور


ترکیبات ریخته گری آهن اصفهان:
محسن فروزان، امیرحسین جدی، سیدمحمد قریشی، فریبرز گرامی، علی مصلح، گریگل چابرادزه، محسن آذرباد، محمد عرفان معصومی، فردین یوسفی، محمدجواد محمدی و مجید علیاری.
سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب پیکان:
محمد ناصری، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، امیرحسین صدکی، دانیال جهانبخش، محمدحسین فلاح، فرشید اسماعیلی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل و علی قربانی
سرمربی: رضا عنایتی


⏱ دقایق حساس:

دقیقه 1: اشتباهات بازیکنان خط دفاعی باعث شد تا سامان نریمان جهان با فروزان تک به تک شود اما او عجله داشت و ضربه او با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.


حواشی:

* هواداران ذوب آهن از این برخورد استقبال نکردند و صندلی های خالی فولادشهر صحنه عجیبی را ثبت کردند.

مجله اخبار فوتبال داخلی