گزارش زنده: شمس آذر 1 – گل گهر 1


کد اطلاعات: 1982296
4 دسامبر 1402 در 4:23 ب.ظ |
5.1 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

Zachii و Ozonidis می خواهند برنده شوند.

شمس آذر قزوین امروز با چالشی سخت و هیجان انگیز مقابل گل گهر سیرجان روبرو خواهد شد.

گزارش زنده: شمس آذر 1 - گل گهر 1

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان سعید دخی پس از شکست خانگی 2-1 مقابل ذوب آهن در 4 دیدار اخیر خود شکست نخورده اند و جدای از پیروزی مقابل تراکتورسازی و فولاد، استقلال را در قزوین نیز متوقف کرده و امیدوار به یک نتیجه خوب هستند. نتیجه امروز گل بگیر
نکته جالب در مورد شمس آذر این است که این تیم در سه بازی خانگی خود در این فصل تاکنون پیروز نشده است و در دیدار امروز به دنبال غلبه بر آن طلسم است.

گزارش لحظه ای «مجله اخبار فوتبال» از دیدار تیم های تراکتورسازی و فولاد را در این صفحه دنبال کنید:

تقویم هفته یازدهم لیگ برتر؛ شنبه: 04/09/1402; زمان: 15


شمس آذر شمس آذر قزوین
علیرضا جعفرپور صادق البوصابیح علی آزادمنش مهدی محمدی حسین گودرزی پوریا سرآبادانی مصطفی احمدی علی اصغر عربی امیرمحمد نسایی هومان ربیع زاده رحمان جعفری
سرمربی: سعید زهی


گل گهر گل گهر سیرجان
محمدرضا اخباری علیرضا آرتا مسیح زاهدی علیرضا علیزاده احمدرضا زنده است تیکدری | رازک پور آچوری | کوچکی تورس سعید سحرخائزان
سرمربی: مارینوس اوزونیدیس


توپ گلتوضیحات گل:
شمس آذر 1 – گلغر صفر (دقیقه 14: رحمان جعفری): اولین موقعیت جدی شمس آذر پاس دقیقی بود که رحمان جعفری آن را تبدیل به گل کرد

شمس آذر یکم – گل گهر یکم (دقیقه 54 – احمدرضا زندروح): پاس دیدنی گل گهر ستاره اسپانیایی توسط روبرتو تورس از روی کرنر توسط احمدرضا زنده روح مهار شد و او با یک ضربه سر خوب پیش رفت و گل تساوی را وارد دروازه شمس آذر کرد.


کرونومترلحظات حساس:

دقیقه 13: تقابل سعید سحرخیزان و دروازه بان شمس آذر حاصل ضدحمله خطرناک گل گهر بود که با غفلت مهاجم گل گهر به دروازه خالی ضربه زد.

دقیقه 16: تیم گلگره از گل اول شوکه نشد و بلافاصله پس از گل شمس آذر موقعیت خطرناکی ایجاد کرد که جعفرپور با چنگال تیز او را به کرنر فرستاد. کرنر ارسالی نتیجه ای نداشت و راهی اوت شد.

1958345

دقیقه 32: تورس توپ را در اختیار شاگردان شمس آذر قرار داد که باعث شد تیم حریف در محوطه جریمه موقعیتی ایجاد کند که منجر به 2 کرنر متوالی شد.

دقیقه 43: ضربه فوق العاده خطرناک گلغر حاصل حمله شدید گلغر با واکنش استثنایی جعفرپور مهار شد.

45 دقیقه: کرنر دقیق شمس آذر را اخباری با یک دست دفع کرد اما باز هم شوتی وارد دروازه این دروازه بان شد که اخباری با یک سیو زیبا این موقعیت را به پایان رساند.

عکس ها: جواد نادری پور

مجله اخبار فوتبال داخلی