گزارش زنده: قطر صفر – سنگال صفر

⏱ لحظات حساس:
دقیقه 10: حرکت سریع یوسف سبالی در جناح راست از داخل زمین آغاز شد. پاس به دیا ارسال شد اما آن بازیکن نتوانست توپ را مهار کند و توپ به مندی رسید اما ضربه آن بازیکن نیز از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 16: کریپین دیاتا اسماعیل محمد را به خوبی جلو انداخت و از جناح چپ وارد محوطه جریمه قطر شد و سپس با یک ضربه محکم شانس خود را امتحان کرد اما ضربه او با واکنش برشم به کرنر رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

🔵 سلب مسئولیت:
قطر: اسماعیل محمد (20)

تیم ملی سنگال:
ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی، یوسف سابالی، عبدالله دیالو، اسماعیل جیکوبز، کرپین دیاتا، نامپالیس مندی، ادریس گانا گویه، اسماعیلا سار، فامارا دیدیو بولای دیا
سرمربی: آلیو سیسه

سرمربی قطر اتفاقات بازی افتتاحیه را فراموش کرد و به نظر می رسد ذهنیت به رختکن منتقل شده است و بازیکنان این تیم در کنفرانس تاکید کرده اند که روی این بازی و شکست سنگال تمرکز کرده اند. فلیکس سانچز با تمرکز روی خط دفاعی تیمش، بستن دروازه را در اولویت قرار داد.


سرویس خبر شماره: 1855451
دسامبر 04, 1401 در 04:52 ب.ظ
2.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

بازی مرگ و زندگی در دوحه

تیم ملی قطر:
مشعل برشم، اسماعیل محمد، بوعلم خوخی، عبدالکریم حسن، پدرو میگل، حسن الهیدوس، کریم بودیاف، عاصم مادیبو، همام الامین، اکرم عفیف و معز علی
مربی: فلیکس سانچز

سنگال در مهمترین رقابت مرحله گروهی به مصاف تیم الثامه قطر رفت. بازنده بدون شک بازی 3 را به صورت تشریفاتی برگزار خواهد کرد.

گزارش زنده: قطر صفر - سنگال صفر

شیرهای تارنگا با توجه به رده بندی فیفا در پیش بینی ها جایگاه بهتری دارند (رده سیزدهم سنگال و رده 50 قطر). استقبال و نتایج قابل قبول بدون توجه به بازی قبلی، آلیو سیسه را وادار می کند تا با تمرکز و قدرت تمام شاگردانش را به ورزشگاه التمامه بفرستد. قهرمان آفریقا در بازی قبلی مقابل هلند عملکرد خوبی نداشت و امروز هواداران منتظر تیمی در قالب قهرمان قاره سیاه هستند.

جام جهانی 2022 قطر – گروه A
ورزشگاه: الثمامه (دوحه) – ساعت 16:30 – تماشاگران:
داور: آنتونیو متئو لاهوز (اسپانیا) / کمک‌ها: پائو سبرین دیویس (اسپانیا)، روبرتو دیاز پرز دل پالمار (اسپانیا)، داور چهارم: کوین اورتگا (پرو) / داور ویدیویی: هرناندز هرناندز (اسپانیا)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قطر برای اولین بار به مصاف غول های آفریقایی می رود و سنگال برای اولین بار رقابت با میزبان جام جهانی را تجربه خواهد کرد. در دور اول مرحله گروهی دو تیم قطر و سنگال عملکرد چندان خوبی نداشتند و هر دو تیم دو گل بدون گل دریافت کردند و دو بر صفر شکست خوردند. همچنین قطری ها یک رکورد منفی دیگر به ثبت رساندند و اولین میزبانی شدند که در بازی افتتاحیه شکست خوردند. حالا در دور دوم بدون شک مهمترین رقابت دو تیم در جام حذفی همین رو در رو است و تیم بازنده باید از مسابقات خداحافظی کند.