گزارش زنده: ملوان صفر – سپاهان صفر

لحظات حساس:
دقیقه 4: شوت محکم امید نورفکن از عمق محوطه جریمه به سمت دروازه صادقی روانه شد و پس از برخورد به مدافع، توپ به شکل خطرناکی روی سقف دروازه فرود آمد.
دقیقه 5: روی ارسال باشکوه رامین رضاییان از روی نقطه کرنر، موقعیت خوبی برای طلای پوشان به دست آمد که ضربه سر داسیلویرا توسط ایمان صادقی از روی خط دروازه دفع شد.
دقیقه 8: میلاد جهانی از روی یک ضربه ایستگاهی در محوطه جریمه ضربه محکمی به سمت دروازه نیازمند ارسال کرد که دروازه بان سپاهان با واکنشی دیدنی توپ را دفع کرد.
دقیقه 17: شوت خطرناک مهران احمدی از پشت محوطه جریمه با اختلاف بسیار کم از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 25: روی حرکت ترکیبی بازیکنان سپاهان، امید نورافکن صاحب موقعیت عالی شد اما ضربه این بازیکن نزدیک نقطه پنالتی به پای تیرک دروازه برخورد کرد.
دقیقه 26: در ادامه حملات گسترده سپاهان، امید نورافکن با یک پاس دقیق برای شهریار مغانلو موقعیت ایجاد کرد، اما ضربه سر این بازیکن با فاصله بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون آمد.
دقیقه 27: محمد قدری در موقعیت تک به تک با نظم با تاخیر زیاد موفق به زدن ضربه راست نشد و موقعیت عالی ملوان از دست رفت.
دقیقه 29: شهریار مقانلو پس از پاس عالی رامین رضاییان دروازه صادقی را باز کرد اما با اعلام خطای سخنان گل طلای پوشان مردود اعلام شد.
دقیقه 32: در فرصتی دیگر نورافکن ها دوباره فرصت گلزنی پیدا کردند که این بازیکن با سر ایمان صادقی برخورد کرد تا این فرصت برای شاگردان مورایی از دست رفت.
دقیقه 61: شوت خطرناک صادق بارانی از انتهای محوطه جریمه با شیرجه بلند راهی کرنر شد.

* حواشی:
* میلاد جهانی بازیکن فصل قبل سپاهان قبل از شروع بازی از نیمکت تیم سابقش دیدن کرد و با خوزه مورایس صحبت کرد.

ایمان صادقی، مجید علیاری، علی خوخفا، سعید کریمی، میلاد جهانی (16-پدرام قاضی پور)، محمود مطلق زاده، صادق بارانی، مهران احمدی، مهدی مومنی، محمد قادری و سجاد بازگیر

دریایی

سرمربی: مازیار زارع

پیام ناظیم، میلاد زکی پور، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، کامسوبا، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

سرمربی: خوزه مورایس

سپاهان

نیمه اول رویارویی مهم لس مارین مقابل سپاهان در کمال تعجب بدون گل به پایان رسید.

گزارش زنده: ملوان صفر - سپاهان صفر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ یک فوتبال ایران پس از 50 روز وقفه به دلیل جام جهانی، بالاخره از امروز با هفته دوازدهم از سر گرفته می شود و در یکی از مهم ترین دیدارها، سپاهان چهارم. مقابل ملوان بندرانزلی قرار گرفت.

* جهانی پس از برخورد با رامین رضاییان مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا اینکه زارع در دقیقه 16 بازی اولین تعویض خود را انجام داد.
* مازیار زارع به دلیل محرومیت از کنار زمین خارج شده و از روی سکوها به تماشای نمایش شاگردانش می نشیند.
* بازیکنان سپاهان از ابتدای بازی بارها به شدت باد در بازی اعتراض کرده اند و به نظر می رسد همچنان از این موضوع شاکی هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هفته دوازدهم لیگ برتر بیست و دوم
دوشنبه 28 دی 1401
ورزشگاه: تختی بندر انزلی/ بدون تماشاگر
گروه ژوری: داور: امیرسامان سلطانی/ دستیاران: یعقوب سخنان، دانیال بشنده، فرهاد امینی/ ناظر: نادر جعفری

در نیمه اول این بازی همانطور که انتظار می رفت شاگردان ژوزه مورایس بازی را تهاجمی تری آغاز کردند و موقعیت های زیادی روی دروازه صادقی ایجاد کردند اما حملات جدی این تیم با واکنش های صادقی، بی تدبیری و در نهایت بدشانسی مانند برخورد توپ به دروازه. هدف. پس از این پست، تنها در نیمه اول تبدیل به گل شد تا با تساوی بدون گل به پایان برسد.


سرویس خبر شماره: 1860118
28 دسامبر 1401 در 04:18 ب.ظ
2.8K |

0نقطه نظر

دروازه بان و تیرک دروازه سد راه شاگردان مورایس

با گزارش فوری این مسابقه همراه ما باشید.