گزارش زنده: پیکان 0 – تراکتور 1

⏱ دقایق حساس:

در حالی که نیمه اول در اختیار بازیکنان پیکان بود شاگردان خمس در آخرین لحظات موفق شدند با یک ضربه ایستگاهی دروازه حریف را باز کنند و به عنوان برنده به رختکن بروند.

گزارش زنده: پیکان 0 - تراکتور 1

⚽ توضیحات گل:


سرویس خبر شماره: 1860336
29 دسامبر 1401 در 04:26 ب.ظ
7K |

1نقطه نظر

نیمه اول در ایران و گل اول

هفته دوازدهم لیگ برتر؛ تاریخ: 29/09/1401
ورزشگاه: انقلاب کرج / بدون تماشاگر
داور: سیدرضا مهدوی / کمک: امیررضا عاشورمهانی، محمد صالح عرب آبادی; داور چهارم: رضا مرادی/ ناظر داوری: اسماعیل سفیری

لبه:

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اکبری، هادی محمدی، سیدمحمد حسینی، محمد آقاجانپور، ابوالفضل رزاق پور، صفا هادی (59 مهدی هاشم نژاد)، ریکاردو آلوز (64 بهزاد سلامی)، رضا اسدی، گوستاوو (60 آرش قدری)، محمدرضا عباسی و محمد عباس زاده.
مربی: پاکو خامس

پیکان 0 تراکتور 1 45 دقیقه: محمدرضا عباسی از جناح چپ وارد شد و از خطای دو مدافع پیکان استفاده کرد و به محوطه جریمه نزدیک شد اما لطفی با فاصله کمی از محوطه جریمه او را سرنگون کرد. داور یک ضربه ایستگاهی اعلام کرد و ریکاردو آلوز پشت توپ بود. ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و توپ را به سمت نقطه کور هدایت کرد و عباسی که از ابتدا در متن حرکت قرار داشت دروازه را باز کرد.

* تامیروف با برخورد با مدافعان تراکتور او سرنگون شد و بازی برای رسیدگی به وضعیتش برای چند لحظه متوقف شد.
* چندین بار در 15 دقیقه اول بازیکنان دو تیم و از همه مهمتر تراکتور مصدوم شد و در آخرین مورد داور برای رسیدگی به وضعیت دروازه بان تبریزی بازی را برای دقایقی متوقف کرد اما او به بازی برگشت و بازی را ادامه داد.
* از شروع مسابقه تا دقیقه 30 پخش تلویزیونی بدون کرونومتر و نتیجه پیگیری شد.
* اولین ضربه کرنر برای تراکتور در دقیقه 35 به دست آمد.
* مجتبی حسینی او به دلیل محرومیت این دیدار را از روی سکوها دنبال می کند و هدایت پیکان را در کنار خط جلال امیدیان بر عهده دارد.
* پاکو خمس در نیمه دوم به دلیل سردی هوا یک ژاکت به کت و شلوار خود اضافه کرد.
* دقیقه 62 ریکاردو آلوز او دچار رگ به رگ شدن همسترینگ شد و زمین را ترک کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دقیقه 22: رضا اسدی
دقیقه 48: جلال امیدیان
50 دقیقه: ریکاردو آلوز
50 دقیقه: محمد حسین فلاح

دقیقه 2: اولین واکنش این دیدار در دقیقه 2 نشان داده شد و ضربه بازیکن پیکان را به خوبی مهار کرد.
دقیقه 7: دو خطای متوالی مدافع و دروازه بان پیکان چیزی برای آنها باقی نگذاشت. ابتدا به دلیل خطای مدافع، عباس زاده با مجد کرمانشاهی تک به تک شد اما مجد قبل از عباس زاده به توپ رسید اما ضربه او برای دفع توپ به بدن محمد برخورد کرد و پیکان با خوش شانسی از این خطر نجات پیدا کرد.
دقیقه 18: بازی ترکیبی و باشکوه پیکان جوان اخباری را وادار به واکنش کرد، توپ روی یک پای بلند سه قطری به محوطه تراکتور رسید و بازیکن پیکان به جای پاس دادن با دو پاس روی زمین به توپ رسید و به سمت دروازه شوت کرد. اما ضربه او با اختلاف جزئی بود. او از در بیرون رفت
دقیقه 21: محمدرضا اخباری باز هم ناجی مردم تبریز شد. تمیروف روی یک پاس توپ را دو بار به سمت ساسان حسینی هدایت کرد. حسینی نیز در محوطه جریمه با توپ عبوری توپ را به تامیروف رساند اما اخبار واکنش درستی نشان داد و با پای خود توپ را به بیرون زد.
دقیقه 22: پیکان باز هم حمله مناسبی را تدارک دید، این بار توپ روی خط محوطه جریمه به محمد مهدی لطفی برخورد کرد و به محوطه جریمه چسبید و به سمت دروازه تراکتورسازی شلیک کرد، اما اخبار با جایگیری صحیح توپ را در آغوش گرفت.
دقیقه 34: محمد آقاجانپور مدافع پیکان را مقابل خود گرفت و از گوشه محوطه جریمه به سمت دروازه پیکان شوت زد که ضربه او با برخورد به بازیکن پیکان به بیرون رفت.
دقیقه 55: محمدرضا عباسی بار دیگر خط دفاع پیکان را با مشکل مواجه کرد. از جناح چپ و نزدیک به محوطه جریمه دو بازیکن تیر مهاجم را گرفتند و به سمت دروازه مجد شلیک کردند اما مجد کرمانشاهی توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه 56: گوستاوو از فضای خالی سمت راست پیکان به خوبی استفاده کرد و وارد محوطه شد. سانتر او از فاصله شش قدم به آلوز برخورد کرد، اما ضربه او به بیرون رفت

* خمس هنگام اولین ظهور در کنار خط برای تراکتور او با شور و نشاط بازیکنان را هدایت می کند.

در نیمه اول دیدار تیم پیکان و تراکتورسازی برتری فنی با تیم پیکان بود اما نتیجه به سود تراکتور بود. شاگردان جوان مجتبی حسینی به خصوص در طراحی حملات از جناح چپ دفاع تراکتورسازی باعث شد تا بازیکنان این تیم متضرر شوند و اگر واکنش های خوبی نسبت به اعزام ها نبود، پیکان اولین گل را به ثمر می رساند. تراکتورسازی در نیمه اول نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند و به نظر خود واکنش بیشتری نسبت به حرکات تاکتیکی جوانان پیکان نشان داد. اما نقطه اصلی بازی در دقیقه پایانی نیمه اول بود که محمدرضا عباسی توپ را از حیاط خودش گرفت و توانست به محوطه جریمه آویزان شود و خطای بازیکنان پیکان را بگیرد.به دنبال ریکاردو آلوز. پاس، عباسی با ضربه سر گل اول تراکتور را به ثمر رساند، با شوک و گل به رختکن بروید. باید دید کدام یک از این دو مربی نیمه دوم را به سود خود به پایان خواهند رساند.

🔻هشدار:

ترکیب فلش:
فرهاد مجدکرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شعبانی، میلاد بدرق (58 محمدعلی کاظمی)، علی رمضانی، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابتیمانی، مجتبی حق دوست، محمد مهدی لطفی، شارزود تمیرف و ساسان حسینی
سرمربی: مجتبی حسینی