گزارش: شاگردان مسعود با سه امتیاز به رده بندی تک رقمی رسیدند


سرویس خبر شماره: 2018803
14 اردیبهشت 1403 ساعت 12:47 |
2.1 هزار |

1نقطه نظر

نسخه ترسناک و تهاجمی هوادار لیگ برتر طبق آمار;

هوادار با مسعود شجاعی نتایج بسیار خوبی کسب کرد و حالا به جای سقوط به رتبه تک رقمی نگاه می کند.

گزارش: شاگردان مسعود با سه امتیاز به رده بندی تک رقمی رسیدند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مسعود شجاعی سرمربی موفق هواداران با شاگردان باتجربه و آماده و همچنین بازیکنان جوان با انگیزه خود در پایان چهاردهمین نمایش رسمی خود در کنار هم و در ادامه فلسفه یک زیبا را دنبال کردند. فوتبال و تماشاگر پسند فوتبال، آنها بیست و سه گل به ثمر رساندند و میانگین سه گل در هر مسابقه را به ثمر رساندند.

تیم فوتبال ایران در چهار بازی از چهارده بازی اخیر خود با هدایت فنی مسعود شجاعی با ارغوان پوشان چهار برد را به دلیل اشتباهات داوری، بدشانسی و سهل انگاری جایگزین چهار برد کرد و البته به شکست ناپذیری خود ادامه می دهد. سکانس و در کنار استقلال، پرسپولیس و مس چهار تیمی هستند که در 5 دیدار اخیر خود در لیگ برتر شکستی را تجربه نکرده اند. در حالی که آخرین شکست هواداران به چهل و هشت روز مقابل لیدر لیگ برتر برمی گردد و با وجود ارائه فنی یک طرفه و دقیقه نود، با یک گل در دقیقه از استقلال شکست خوردند.

به گفته کارشناسان و هواداران، هواداران در چهارده بازی اخیر خود که هدایت فنی آن در دستان مسعود شجاعی است، نمایش تاکتیکی و هجومی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتند و نتایج امیدوارکننده ای نیز به دست آوردند و شش پیروزی، شش تساوی و دو شکست را به ثبت رساندند. آنها با وجود بدشانسی مقابل استقلال و تراکتور، مدعیان جدی قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی، در پایان هفته بیست و پنجم ماراتن فرسایش خلیج فارس سه امتیازی با رده بندی تک رقمی فاصله دارند.

2017682

اما مسعود شجاعی که تنها سرمربی تاریخ هواداران است که فرصت کار کامل از پیش فصل تا پایان فصل را نداشته و برای جبران امتیازات زیادی که قبل از آمدنش از دست داده است، تلاش می کند. برای کسب بهترین نتایج ارغوانی ها با شاگردانش از ابتدا و برای تحقق چنین رویایی، آنها نیز در پنج دیداری که در لیگ برتر در انتظارشان است، هفت امتیاز اضافی کسب کرده و در فینال دو پله صعود خواهند کرد. جدول لیگ برتر تاریخی آنها

ارغوانی ها علاوه بر لیگ برتر در جام حذفی نیز وضعیت خوبی دارند و پس از حذف سرخابی ها و خودروسازان، تنها نمایندگان پایتخت در مرحله یک چهارم نهایی به حساب می آیند و در اختیار دارند. شانس پیروزی مقابل گل گهر و شکست با برتری خارج از خانه. برنده دیدار سپاهان و ملوان در تهران برای اولین بار در پنج سال تاریخ حضور در فینال جام حذفی را نیز تجربه خواهد کرد. که البته کار بسیار سختی است و هواداران باید شگفت زده شوند.

البته میانگین امتیازات کسب شده توسط هوادار نمونه مسعود شجاعی و با فرض قیاس، ثبت بیست و چهار امتیاز در چهارده مسابقه و رسیدن به میانگین بیش از یک و هفت دهم امتیاز برای هر مسابقه نشان می دهد که شاید اگر خلبانی فنی ارغوانی ها در پیش فصل دست کاپیتان، لژیونر و ملی پوش اسبق فوتبال ایران در دستان ارغوانی ها قرار گرفت و میانگین خوبی را اکنون و پنج هفته مانده به پایان رقابت ها به ثبت رسانده است. عنوانی تک رقمی که با چهل و دو امتیاز بالاتر از تراکتور و پایین تر از استقلال، پرسپولیس و سپاهان در رده چهارم قرار گرفتند و برای سهمیه آسیا می جنگند!

2017683

هوادارانی که حالا در فوتبال ایران عملکرد متفاوت، قابل احترام و جذاب تری از خود به نمایش می گذارند اما رکورد جالب دیگری هم به دست آورده اند.

بنفش‌پوشان پایتخت پس از معارفه سرمربی جدید و سرشناس خود، در یک سوم و به عبارت دقیق‌تر در چهار هفته از دوازده هفته فوق‌الذکر، بیشترین تعداد بازی هفته را به دست آوردند و جالب‌تر از آن. این است که در طول هشت هفته آینده، این دومین بازی پر امتیاز بود. آنها در 4 بازی اخیر سومین بازی پرگل هفته را داشتند و از نظر تعداد گل به ثمر رسیدند. ششمین تیم هجومی لیگ برتر هستند.

2017684

معرفی مسعود شجاعی به عنوان سرمربی جدید هوادر در این برهه سخت و حساس، اکنون توجه بیشتر به انتخاب درست و اعتماد محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار و همکارانش نسبت به آقای فوتبال ایران را جلب کرده است. چرا که ارغوانی ها که در نقل و انتقالات تابستانی علیرغم صرف کمترین هزینه در بین 16 تیم لیگ برتری، عملکردی موفق و کم نظیر داشتند، در کمال تعجب پس از شکست خانگی و 5 بر صفر در هفته سیزدهم رقابت ها مقابل سپاهان، به میدان رفتند. گزینه های سقوط در نظر گرفته شد، و همچنین دو. آنها در نقل و انتقالات زمستانی نیز بازیکن تاثیرگذار خود را به باشگاه های صنعتی منتقل کردند و در رقابتی که از هر نظر با سایر رقبای خود قابل مقایسه نبودند، اکنون و با بازگشت اعتماد به نفس و انگیزه های تیمی و فردی، در مسیر جدیدی قرار گرفته اند و امیدوارم در مسیر تلاش قرار گیرند. برای کسب جایگاه ارزشمند در جدول رده بندی لیگ و راهیابی به فینال رقابت های پلی آف.

مجله اخبار فوتبال داخلی