گزینه اسمار دشمن پرسپولیس شده است!


سرویس خبر شماره: 2005009
8 مارس 1402 در 5:20 ق.ظ.
173 امتیاز خبر

0نقطه نظر

محمدی در تیررس ریخته گری آهن؛

محمدجواد محمدی که در بازار نقل و انتقالات گزینه پرسپولیس بود حالا باید به مصاف سرخپوشان برود.

گزینه اسمار دشمن پرسپولیس شده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر، پرسپولیس و ذوب آهن به مدت 90 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می روند که پرسپولیس به تازگی دو مهاجم مرکزی خود یعنی نبیل باهویی را آزاد کرده است. و شهاب زاهدی به دلیل شرایط سخت خط حمله از لیست خود حذف شدند.
از طرفی آنها در نقل و انتقالات زمستانی هدف ذوبی ها را در نظر گرفته بودند و می خواستند محمدجواد محمدی، مهاجم تیم ذوب آهن را که در هوادار و استقلال تهران بازی می کرد، جذب کنند، اما این بازیکن 27-1 بود. تنها پس از اینکه او بقیه فصل را در تیم سبز سپری کند منتقل شد.

1930647

حالا برای مسابقه نامی جز محمد جواد محمدی برای این دیدار به ذهن نمی رسد. مهاجمی که مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت اما شرایط برای حضورش در این تیم مهیا نشد و باید در نیم فصل در کنار گاندو باشد. محمدی سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارد و یکی از بهترین مهره های محمد ربیعی در نیم فصل اول بود. باید دید محمدی مقابل تیمی که خواستار جذب او شده بود می درخشد یا خیر.
او در این فصل لیگ برتر موفق شد در 15 مسابقه 5 گل و 2 پاس گل به ثبت برساند و از هر بازیکن دیگری در بین شاگردان ذوب آهن کارآمدتر بود. محمدی در 6 بازی مقابل پرسپولیس 2 گل به ثمر رساند و به جز او از شاگردان ربیعی فقط مهرداد رضایی و فردین یوسفی به پرسپولیس گل زدند.

مجله اخبار فوتبال داخلی