گزینه های ساپینتو برای نقل و انتقالات نیم فصل / 2 بازیکن جدید در لیست خرید Les Bleus

البته باشگاه استقلال در چند روز آینده در تلاش است تا این مشکل را حل کند. فتح الله زاده که در انبوهی از بدهی های به ارث رسیده از دوران حاکمان سابق گرفتار شده است، این روزها از طریق دوستان به دنبال تامین مالی است. جلسه اخیر وی با مالکان یک شرکت هواپیمایی در همین راستا برگزار شد و در عین حال گفته می شود وزارت ورزش و جوانان نیز قول هایی به باشگاه استقلال برای تسریع در پرداخت بدهی استراماچونی داده است. روزهای سرنوشت سازی را پیش رو دارد

بدون شک حل این همه امور مالی در باشگاه استقلال مستلزم زمان زیادی است و پس از آن مدیران استقلال باید بودجه کافی برای حل بحران های مالی داشته باشند.

البته تا امروز بدهی کلان به استراماچونی پرداخت نشده است و اطلاع دقیقی در دست نیست که بدهی به هروه میلیش به حساب این بازیکن است یا خیر. چندی پیش مدیران باشگاه استقلال فاش کردند که بدهی محبی به حساب باشگاه سانتا کلارا وارد نشده و این باشگاه پرتغالی انتقال پول به باشگاه استقلال را تایید نکرده است.

بحث آمادگی برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم از یک سو و از سوی دیگر کمبود بودجه لازم و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات آینده استقلال را به طور جدی تهدید می کند و اگر آبی ها مدیران می خواهند تیمشان همچنان در بالای جدول باشد و حتی پشت سر رقیب سنتی گذشته باید موانع مالی را پشت سر بگذارند تا در نیم فصل تیمی بسیار دست نیافتنی تر از امروز تشکیل دهند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

از سوی دیگر بحث جذب منابع مالی برای جذب بازیکنان جدید نیز مطرح است که سران باشگاه استقلال باید به فکر این موضوع باشند و علاوه بر تامین بودجه لازم برای پرداخت طلبکاران، مبلغی را نیز برای جذب بازیکنان جدید در نظر بگیرند. . .

این هدف اما با مانع بزرگی روبرو است و هیچ تضمینی وجود ندارد که باشگاه استقلال بتواند نیازهای سرمربی خود را برآورده کند.

این ناامیدی باعث نگرانی شدید هواداران باشگاه استقلال شد چرا که ریکاردو ساپینتو در سفر به زادگاهش چند بازیکن برزیلی و پرتغالی را مد نظر قرار داد تا باشگاه استقلال برای حضور آنها اقدامات لازم را انجام دهد.

اینکه ساپینتو قصد دارد یک مهاجم و هافبک خارجی را در نیم فصل به لیست خود اضافه کند، در واقع تصمیمی است که او گرفته است، اما با توجه به مسائل پیش رو، تضمینی برای اجرا ندارد و بعید نیست که این موضوع بین او و باشگاه استقلال به نتیجه برسد. چالش هایی ایجاد کند

در واقع ساپینتو انتظار دارد این مشکل در روزهای آینده به سرعت حل شود تا بتواند گزینه های مورد نظر خود را در زمان تعیین شده برای انتقال بازیکنان در نیم فصل جذب کند.

در خصوص تامین اعتبار برای پرداخت باقی مانده بدهی های خارجی اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است. در روزهای اخیر تنها بحث دریافت وام 200 میلیاردی مطرح شده که به نظر می رسد تنها یک پیشنهاد باشد و سران باشگاه استقلال قرار نیست این سوال را پیگیری کنند.

اگرچه زمان نسبتاً مساعدی تا شروع نقل و انتقالات باقی مانده است، اما باشگاه استقلال باید ابتدا پنجره نقل و انتقالات خود را با پرداخت بدهی های خارجی خود باز کند.

سرمربی استقلال انتظار دارد در نقل و انتقالات نیم فصل که از 26 دی ماه آغاز می شود، مدیران باشگاه طبق لیست ورودی خود عمل کرده و بازیکنان مورد نظر او را امضا کنند.