گفتم ساپینتو بعد از هفته هفتم قضاوت کن / قائدی نباید در تیم ملی حضور داشته باشد / کی روش ما را دو بار به جام جهانی برد; حالا یک بار آن را می گیریم

وی در مورد اینکه استقلال مدعی قهرمانی است یا خیر، گفت: همه از تیمی که سال گذشته قهرمان شد، توقع دوم یا سومی ندارند. همه هواداران دوست دارند استقلال قهرمان شود و این توقع بی دلیل نیست.

وی در خصوص شانس خروج ایران از این مرحله گفت: آرزوی ما صعود به تیم ملی است اما کار خیلی سخت است و باید واقع بین بود. برای تیم ملی کشورمان این اتفاقات افتاده و مشکلاتی ایجاد شده است اما همه باید دست به دست هم دهیم تا از تیم ملی حمایت کنیم. شاید از فدراسیون انتقاد کردم و گفتم اسکوچیچ باید بماند اما حالا که تصمیم گرفته شده باید از تیم ملی حمایت کنیم و برای او در جام جهانی آرزوی موفقیت کنیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سیروس دین محمدی در گفت و گو با خبرزاشی درباره شرایط استقلال گفت: شرایط استقلال به مرور بهتر می شود. نتیجه این تیم پیش از نساجی با یک توپ شناور رقم خورد. استقلال به تدریج بهبود می یابد. قبلا هم گفتم بعد از 7 هفته می توانید تاثیر مربی خارجی را ببینید و او را قضاوت کنید. بازیکنان سبک تاکتیکی ساپینتو را درک می کنند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

دین محمدی در خصوص بازگشت کی روش به تیم ایران گفت: رئیس فدراسیون می خواست مربی سرشناسی بیاورد. همه ما قدردان اسکوچیچ هستیم و نباید زحمات این مربی را فراموش کنیم. کی روش ما را دو بار به جام جهانی برد، حالا یک بار او را به جام جهانی بردیم.

گفتم ساپینتو بعد از هفته هفتم قضاوت کن/ قائدی نباید در تیم ملی باشد/ کی روش ما را دو بار به جام جهانی برد؛  حالا یک بار آن را می گیریم

هافبک سابق تیم ملی درباره قائدی و محبی گفت: هر دو بازیکن خوبی هستند. نظر شخصی من این است که قیدی برای تیم ملی بسیار مفید است زیرا او حتی با فیزیک ضعیفی که دارد بازیکنی است که می تواند نتیجه بازی را در هر بازی تغییر دهد. اگر قیدی در فرم ایده آل خود باشد می تواند در هر بازی برای یک تیم موثر باشد. شاید یک بار قیدی را از نزدیک ندیده باشم و حتی احوالپرسی هم نکرده باشم، اما عملکرد او ماندگار است. در مورد محبی هم باید بگویم که او هنوز بازیکن سابق نیست و باید برای بازگشت به اوج تلاش زیادی کند. محبی اگرچه در بازی قبلی شرایط خوبی داشت اما هنوز نتوانسته انتظاراتی را که مردم از او دارند برآورده کند و رسیدن به شرایط ایده آل زمان می برد.

وی در خصوص برنامه حضور تیم ملی در جام جهانی گفت: باید بازی های تدارکاتی خوبی برگزار شود. در بازی قبلی مقابل الجزایر با اسکوچیچ خوب نبودیم و منتظر 2 بازی دوستانه بعدی با کی روش هستم. فراموش نکنید که آمریکا بسیار قوی تر از سال 2018 است، انگلیس تیم بسیار قدرتمندی در جهان است و ولز و همه بازیکنانش در لیگ برتر انگلیس بازی می کنند.