گفتگوی سردار و علی بیرو؛ من شلیک می کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی حال و هوای بهتری دارد. از درگیری سرمربی تیم ملی با تیم باشگاهی؛ خبری از عدم حضور به موقع بازیکنان یک تیم در اردوی تیم ملی و دعوت مجدد آنها و از لغو مسابقات تیم ملی و اعصاب به هم ریخته تیم ملی نیست.


سرویس خبر شماره: 1844545
29 سپتامبر 1401 @ 10:37 ق.ظ |
685 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اردوی تیم ملی این بار متفاوت دنبال می شود. تیم ملی به جای کمپینگ در آب و هوای گرم دوحه، این بار در آب و هوای مطبوع وین اردو زد. سرزمین موسیقی.

گفتگوی سردار و علی بیرو؛  من شلیک می کنم

مسیر اقامت تا تمرین تیم ملی در وین نیز در نوع خود جالب است. گفتگوی دوستانه علیرضا بیرانوند و سردار آزمون در راه تمرین. احتمالاً علی بیرو به سردار آزمون می گوید چرا در آلمان مثل روسیه گل نمی خورید و سردار به این سوال پاسخ می دهد و می گوید که تیم جدید است و من برای تطبیق نیاز به زمان دارم و به زودی گلزنی را شروع می کنم و. ..

علیرضا بیرانوند و سردار آزمون همانند جام جهانی 2018 دو مهره اصلی تیم ملی در جام جهانی 2022 هستند، یکی در خط دروازه و دیگری در خط حمله. ایران برای حضور شایسته در این جام جهانی به سیوهای طلایی علی بیرو و همچنین گل های حساس سردار آزمون نیاز دارد که در این جام جهانی بسیار با تجربه تر از جام جهانی قبلی ظاهر خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی