گفتگوی مهم مسی و اسکالونی برای شروع دوباره

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر باعث شد نام لیونل اسکالونی برای همیشه در تاریخ فوتبال این کشور بماند.
سرمربی آرژانتینی که پیش از این قهرمان کوپا آمریکا برای تیمش شده است، پس از پیروزی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی 2022، در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره صحبت های خود با مسی قبل از جام جهانی صحبت کرد.
پیش از بازی مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل برزیل در نوامبر سال گذشته، اسکالونی نگران بود که انتظارات بیش از حد بالا باشد و بر عملکرد آلبی سلسته تأثیر بگذارد.

او در این باره گفت:“من قبل از بازی با برزیل با لئو صحبت کردم. قبل از بازگشت او به پاریس با او تماس گرفتم تا صحبت کند زیرا احساس می کردم شرایط بسیار دشوار شده است زیرا مردم به این باور رسیده بودند که ما قدرت زیادی داریم و این باعث شد که آنها بسیار عصبانی و ناامید از ما.”

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین از گفتگوی جالبی که با لیونل مسی در آستانه جام جهانی 2022 داشت، فاش کرد.

گفتگوی مهم مسی و اسکالونی برای شروع دوباره

این سرمربی آرژانتینی درباره گفتگوی خود با مسی افزود:“من این احساس را به او منتقل کردم و گفتم که مردم بسیار مشتاق این تیم هستند و من نگران ناامیدی آنها هستم. مسی به من گفت چه احساسی دارد؟ زیرا خوب خواهد شد و اگر خوب نیست، فقط تلاش کنید. کافی.”

اسکالونی از روحیه مسی تمجید کرد و گفت: “این به من انگیزه و روحیه زیادی داد. در آن لحظه متوجه شدم که انتظارات مردم بالا رفته است زیرا ما آنها را خوشحال کردیم. چندین بار مجبور شدم با او صحبت کنم و با پاسخ او متوجه شدم که ما کارمان را عالی انجام داده بودیم. این داستانی است که می خواستم همه بدانند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1860095
28 دسامبر 1401 ساعت 12:58
10.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گفت همه چی درست میشه