گلایه ستاره بارسا از بازیکنان: انتظارش را نداشتم!


سرویس خبر شماره: 2018830
14 مه 1403 در 2:14 ب.ظ.
411 |

1نقطه نظر

ویتور روکه ستاره بارسلونا از وضعیت خود در این تیم راضی نیست و به سایر بازیکنان گفته است که انتظار چنین شرایطی را نداشت.

گلایه ستاره بارسا از بازیکنان: انتظارش را نداشتم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روکر در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به بارسلونا پیوست و انتظار می رفت درخشش او در فوتبال برزیل با هدایت ژاوی در این تیم ادامه داشته باشد اما شرایط برای او کاملا متفاوت رقم خورد.

هواداران و مدیران بارسلونا منتظر بودند تا توانایی ها و استعدادهای ویژه این بازیکن برزیلی را در زمین ببینند اما سرمربی بارسا تصمیم گرفت فرصت های زیادی برای نشان دادن خود به او نده و به بازیکنان باتجربه تری که قبلا خود را در بازی های باقی مانده ثابت کرده بودند اعتماد کرد. مسابقات حساس کند هستند.

2008219

چند رسانه اسپانیایی و برزیلی پیش از این مدعی شده بودند که این بازیکن از وضعیت فعلی خود در بارسا ناراضی است و حتی گفته شده است که ممکن است در پایان فصل به تیم دیگری قرض داده شود تا فرصت های بیشتری داشته باشد. . برای حضور در زمین

حالا موندو دپورتیوو گزارش داد که روکه طی روزهای اخیر در رختکن بارسلونا طی گفتگو با دوستان نزدیک خود مدعی شده که انتظار چنین شرایطی را در این تیم نداشته و قبل از پیوستن به این باشگاه فکر می کرده فرصت های بیشتری خواهد داشت. بازی در این فصل افشای این اظهارات شایعه جدایی احتمالی او در پایان فصل را جدی تر کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی