گلایه سرمربی خلیج فارس از مسئولان خوزستانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خلیج فارس که با خرید امتیاز شاهین بندر عامری جواز حضور در لیگ آزادگان را پیدا کرده بود، روز گذشته در هفته دوازدهم این رقابت ها با سه گل مغلوب سایپا شد تا با شش امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گیرد.

* این دسته بندی نتیجه کم توجهی مسئولان است
خلیج فارس از نام بزرگی گرفته شده است. نامی که امروزه کشور ما در عرصه سیاست خارجی و داخلی جایزه بزرگی به آن اختصاص داده است. امروز تلاش های زیادی برای حفظ نام خلیج فارس انجام می شود، اما تاکنون این موارد کافی نبوده است، زیرا باید دید چه کسی مسئول آن است. تمامی دست اندرکاران زنده نگه داشتن نام خلیج فارس در مورد ادامه فعالیت این تیم سکوت کامل کرده اند. تیم خلیج فارس از بچه های ماهشهر، خوزستان و این دیار به خوبی استفاده کرده و در راه است، اما اگر در این رتبه قرار دارد به دلیل کم توجهی مسئولان است که مسئولیت اجتماعی خود را از دست می دهند.


سرویس خبر شماره: 1852314
16 نوامبر 1401 در 01:32 ب.ظ
334

0نقطه نظر

آنها ما را تنها گذاشتند و ما را نادیده گرفتند.

* پتروشیمی ها خلیج فارس را تنها گذاشته اند
حضور من در منطقه خلیج فارس فقط برای کمک به تیم شهرم است و سعی می کنم با تمام وجود کمک کنم تا تیم از این وضعیت خارج شود اما تلاشم به تنهایی کافی نیست. امروز تیم خلیج فارس تنها استاندار آقای آقاجری است که به نوبه خود نماینده محترم مردم در مجلس است و شرکت های بزرگ و پتروشیمی که همچنان در خلیج فارس فعال هستند این تیم آرام را ترک کرده اند و اصلا با ما نیستند و این ضربه تهدیدی است که به بدنه باشگاه خلیج فارس وارد می کنند. باشگاهی که وسعتش در اوج تاریخ پرافتخار کشورمان است.

داریوش هرمزی از کم توجهی پتروشیمی ها به تیم خلیج فارس ماهشهر گلایه کرد.

گلایه سرمربی خلیج فارس از مسئولان خوزستانی

* به هیچ وجه نسبت به فصل قبل ضعیف نشده ایم
فصل گذشته تیم ها مقابل ماهشهر خلیج فارس که در دسته دوم بودند بازی کردند اما امسال تیم هایی مانند استقلال خوزستان، سایپا، چوکا و … بازی کند که توانایی جذب بازیکنان بزرگ را دارد. از طرفی اتفاقاتی این تیم را عذاب داده است و مهمترین مشکل مصدومیت بازیکنان توانمند و تعیین کننده ای چون عباس عسکری، بهمن جهان تیغ، هادی امینی و توماج است که بار فنی تیم را با مشکل مواجه کرد. و همین باعث شد که بگویند این تیم نسبت به فصل قبل ضعیف شده است، درست است اما اصلا اینطور نیست. نکته دیگر عدم حمایت مسئولان و شرکت های پتروشیمی است، آنها نام خلیج فارس را دارند اما با تیم بزرگ خلیج فارس حضور معنوی و مالی ندارند و این تاثیر منفی داشته است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* موقعیت های زیادی داشتیم اما بدشانس بودیم
بازی مقابل سایپا بی نظیر بود و متاسفانه دروازه خلیج فارس از روی ضربه ایستگاهی باز شد اما در مجموع بازی عالی پیش رفت و خلیج فارس موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کرد که این اتفاق رخ نداد و متاسفانه منجر به باز شدن دروازه حریف نشد. ولی الان باید فکری به حالش کرد سه مهاجم قوی این تیم مصدوم هستند.

* آمدیم تا این تیم سقوط نکند
آقایان مجاهد محمدی مهر، مهدی آقاجری، ایوب عسکری و موسی قنواتی با وجود همه نابرابری ها در عرصه اقتصادی فوتبال کشور، با تمام وجود و وجودشان پرچم خلیج فارس را حفظ کنند. بالا و این پرچم را بر سر فوتبال برافراشت. دارند، اما تنها هستند. من برای کمک به اینجا آمدم. در حال حاضر تیم در وضعیت بسیار اسفناکی قرار دارد، توانسته ایم تیم را از این وضعیت خارج کنیم و وحدت ایجاد کنیم و همه را وادار به کمک کنیم هم در زمینه فنی و هم در زمینه وحدت اجتماعی تیم و استان و قطعا در آینده. آمده ایم تا امتیاز تیم را حفظ کنیم و تیم را در لیگ دسته اول نگه داریم تا با برنامه ریزی اصولی برای فصول آینده با قدرت بیشتری به زندگی خود ادامه دهند.

در این شرایط داریوش هرمزی مربی تیم خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط و مشکلات این تیم صحبت کرد که در ادامه می خوانیم: