گلایه مازیار از محرومیت هواداران ملوان

وی ادامه داد: از آقای شاهین خواستم از بی احترامی هایی که در این فصل به من شد فیلم بگیرند و در نشست خبری هم به آن اشاره نکردم؛ جمع آوری کنید و به فدراسیون فوتبال اهدا کنید، این تیم ها هم باید رد صلاحیت شوند. در غیر این صورت تبعیض قائل می شوند در خیلی از استادیوم ها به این موضوع نگاه تحقیر آمیزی شده است اما ما این را در نظر گرفتیم که تماشاگر هستند و دارند حرف می زنند در این دو لحظه مخصوصا بازی با آستارا کوچکترین بی احترامی نشد چیزی نوشته نشد. در گزارش ناظر مسابقه، از آنچه گفته شد، آقای محمودزاده از فضای ورزشگاه کاملا راضی بود و مصاحبه ایشان نیز وجود دارد که در آن از عوامل باشگاه بابت جو عالی در ورزشگاه تشکر کرد.

وی ادامه داد: ببخشید من اینطور صحبت می کنم اما اگر سنش بالا بود این فرد نمی توانست به راحتی از اینجا به رختکن برود اما با کمال احترام و آرامش رفت چرا که در انزلی تحولی رخ داده است. ” اگر مردم ما تقصیری داشتند هرگز به خودم اجازه نمی دادم اینجا بنشینم و از حقشان دفاع کنم اما به عنوان سرمربی این تیم وظیفه خود می دانم در مقابل ظلمی که امروز به ما می زند از خودم دفاع کنم.

زارع در پاسخ به موضوعی که برای سومین بار با خیبر مطرح شد و به نظر می رسد برخی از عوامل فدراسیون باعث ایجاد این مشکلات شده اند، گفت: دوست ندارم درباره حواشی صحبت کنم. من فقط می خواهم یکی پاسخ دهد که چرا باید به خاطر کاری که انجام ندادیم تعلیق شویم. در نامه ای که برای ما ارسال کردند، تخلف نوشتند. یک نفر اینجا نشسته و به یک سرمربی، فرهنگ یک شهر و کمک مربی یک تیم بی احترامی می کند و هیچ کس نگفت این حرف را نزنید، اما باید مودبانه صحبت کنیم. فکر می کنم آنها فقط حرف این شخص را شنیدند و ما را محروم کردند. من چنین استنباطى دارم.

مربی تیم دریایی درباره قضاوت این دیدار گفت: فکر می کنم داور امروز روز خوبی را سپری نکرد. داوری که از تهران با ماشینش به اینجا آمده قطعا تمرکز لازم را ندارد. فکر می‌کنم حداقل سه پنالتی باید در این بازی گرفته می‌شد که شاید یکی به ضرر ما و دو تا به سود ما باشد. مخصوصا آخرین توپ که عجیب بود. تا زمانی که خودمان را کنترل کنیم هیچ چیز تغییر نمی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی ملوان گفت: دوست دارم یکی جواب ما را بدهد که چرا محروم شدیم; الان هیچ اتفاقی نیفتاد و بازی خیلی خوب بود و هر دو تیم فوتبال بازی کردند. در نهایت این فوتبال است و برد و باخت وجود دارد. بارها و بارها بود. مردی که بعد از دو سال بدبختی در کرونا به اینجا آمد و عاشق فوتبال بود و ما دو ساعت خوشحال بودیم اما بی دلیل از او گرفتیم. ملوان واقعاً سرکوب شده بود. آنها به مدت 7 روز به این حکم اعتراض کردند اما 3 روز بعد او را اعدام کردند. مثل این است که یک نفر را اعدام کنید و چهار روز بعد بگویید: «بیا از خودت دفاع کن. چرا؟ چی شد؟ من سال گذشته در مورد مدل دیگری در این زمان صحبت کردم، اما امسال وضعیت متفاوت است. دوست دارم خودم را کنترل کنم و دوست دارم از تیم و مردم شهرم دفاع کنم تا یکی واقعا جواب ما را بدهد.


سرویس خبر شماره: 1822193 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 00:50 |
1,409 |

0نظرات

فوتبال انزلی امروز ضعیف بود.

زارع با اشاره به تاثیر غیبت هواداران بر عملکرد ملوان گفت: با حضور آنها صددرصد قدرتمندتر می شویم. آیا ممکن است بعد از دو سه سال هواداران در جایی از دنیا به ورزشگاه بیایند و بعد از دو بازی محروم شوند؟ به خدا من ندیدم. من فیلمی می سازم و به کمیته محترم انضباطی نشان می دهم و به دلیل عدم احترام به من و بازیکنانم در طول فصل، تیم های دیگر را هم محروم کنند. لطفا اجازه دهید مردم از فوتبال لذت ببرند. آنها می خواهند خدا در آن دو ساعت خوشحال باشد. چه خوشبختی وجود دارد؟ با هرکسی که فکرش را بکنید تماس گرفتیم و به خدا گفتیم هیچ اتفاقی نیفتاده، چرا باید از آن محروم شویم؟ ویدیوی گیم پلی نیست؟ بیایید بنشینیم و مثل کسی که سال ها در فوتبال بوده به همه نگاه کنیم. بگو کجا او را نفرین کردند و کجا او را تحقیر کردند؟

آنها به مدت 7 روز به این حکم اعتراض کردند اما 3 روز بعد او را اعدام کردند. مثل این است که یک نفر را اعدام کنید و چهار روز بعد بگویید: «بیا از خودت دفاع کن.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مازیار زارع پس از تساوی ملوان مقابل خیبر در هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان در نشست خبری حاضر شد و گفت: بچه ها فوتبال خوبی بازی کردند، به خصوص در نیمه دوم کاملاً توپ را کنترل کردیم و اجازه ندادیم بازی ها تیم حریف صعود کنه یادم نمیاد رضا در نیمه دوم حتی یه توپ گرفته باشه موقعیت های زیادی داشتیم که البته پراکنده بود چون فکر می کنم خیبر امروز یکی از روزهای خیلی خوب خیبر بود و واقعا هم بودند با انگیزه و تلاش زیاد و این کار را کمی برای ما سخت کرد اما جوانان خوب کار کردند و در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.نه با نتیجه کلی بلکه با فوتبال بچه ها ارائه شد؛ من راضی هستم.

زارع در خصوص غیبت هواداران ملوان در بازی امروز گفت: فوتبال انزلی امروز واقعا مظلوم واقع شده بود. قبل از بازی واقعاً خودم نبودم و از نظر روحی کاملاً آشفته بودم زیرا امروز کاملاً احساس مظلومیت می کنم. از سال 1380 در خدمت ملوان بودم و قبل از آن نیز تماشاگر ملوان بودم و در رده های پایه ملوان حضور داشتم. من حدود 30 سال با این تیم زندگی کردم و در دو بازی اخیر انزلی در این 30 سال جو تماشاگران را ندیدم. بدون کوچکترین بی احترامی حضور داشتند. یک سری چیزها طبیعی است و در تمام مراحل وجود دارد.

سرمربی ملوان درباره برنامه های این تیم برای 6 بازی آینده که می تواند آنها را به لیگ برتر برساند، گفت: هر بازی سختی هایی دارد. ما مطمئنا با تمام توان و تلاش خود ادامه خواهیم داد. هنوز چیزی تمام نشده و ادامه دارد. نمرات تقریبا یکسان است و حق کوچکترین خطا. ما نداریم. ما به سختی کار می کنیم و به جمع آوری امتیاز فکر می کنیم.