گلغر-استقلال; آیا ژنرال طلسم را خواهد شکست؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم گل گهر سیرجان شنبه از تهران پذیرای استقلال است. شاگردان قلانوی که با 12 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند به مصاف مدافع عنوان قهرمانی خواهند رفت. تیمی که در 5 بازی اخیر همیشه مقابل آنها شکست خورده است.

نتیجه بازی رفت فصل گذشته دو تیم با رای انضباطی (3-0) به سود استقلال اعلام شد. آبی ها در بازی برگشت با نتیجه 2 بر یک از سد گل گهر گذشتند. سه تقابل قبلی دو تیم با برتری استقلال (2-1، 2-0 و 2-1) همراه بوده است.

با توجه به شرایط فوق، استقلال ساپینتو در سیرجان کار سختی پیش رو خواهد داشت و باید دید شاگردان این مربی می توانند به بردهای پیاپی خود مقابل گل گهر ادامه دهند یا این شاگردان قلانوی هستند که می توانند برای اولین بار استقلال را شکست دهند. پس از 5 شکست، امتیاز بگیرید



مجله اخبار فوتبال داخلی

تقابل های امیر قلعه نویی با استقلال همیشه از حساسیت های خاصی برخوردار بوده است. او که یکی از موفق ترین مربیان باشگاه استقلال به حساب می آید، در 29 نوبت نیز سرمربی تیم حریف مقابل آبی پوشان بود. 10 برد، 14 باخت و 5 تساوی رکوردار این درگیری ها بوده است و ژنرال به دنبال اولین گلی است که مقابل قهرمان لیگ برتر در دیدار مقابل سی ام به دست آورده است.


سرویس خبر شماره: 1845678
07 مهر 1401 ساعت 11:09 |
2.1 هزار |

2نقطه نظر

به دنبال اولین پیروزی بعد از چهار + یک باخت؛

گل گهر روز شنبه اولین پیروزی خود را مقابل استقلال با هدایت امیر قلعه نویی هدف قرار داده است.

گلغر-استقلال;  آیا ژنرال طلسم را خواهد شکست؟