گل اسکات مک تومینای در باخت اسکاتلند به اسپانیا به طور بحث برانگیزی مردود اعلام شد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

اسکات مک تومینای شنبه گذشته از روی نیمکت منچستریونایتد کنار رفت تا یک دبل دراماتیک به ثمر برساند و تیمش را از یک شکست شرم آور خانگی دیگر نجات دهد.

گلزنی خوب این هافبک در وقت های تلف شده باعث پیروزی 2-1 یونایتد مقابل برنتفورد شد و به این معنی بود که آنها می توانند با کمی استراحت از شروع بدشان در فصل، به بازی های ملی بروند.

بازی خیره کننده مک تومینی به موقع ویژگی های او را یادآوری کرد و شاید تا حدودی توانسته باشد دوران حرفه ای او را در اولدترافورد نجات دهد.

مک تومینای دور از یونایتد، کشورش در مسابقات مقدماتی اروپا در فرم خوبی بوده و بدون شک نیروی محرکه فرم عالی اسکاتلندی ها بوده است.

اسکاتلند شب گذشته به اسپانیا سفر کرد و می دانست که یک امتیاز برای آنها کافی است تا بلیت خود را برای مسابقات تابستان آینده تضمین کنند.

همانطور که توسط دیلی میل گزارش شده است، تیم استیو کلارک نمایش قاطعانه ای را تا یک ساعت زمانی که مک تومینای به نظر می رسید به تیمش برتری مشهوری داده بود، تولید کرد.

مرد یونایتد یک ضربه ایستگاهی ظالمانه از زاویه بسته انجام داد که با سوت از کنار اونای سیمون در دروازه اسپانیا به گوشه دور او گذشت.

با این حال، VAR مداخله کرد و ضربه شگفت‌انگیز مک‌تومینی را برای ضربه زدن به سایمون که حداقل می‌توان گفت خشن به نظر می‌رسید را رد کرد.

اسپانیا در نهایت مقاومت اسکاتلند را شکست و در 20 دقیقه پایانی دو گل به ثمر رساند تا امیدهای خود برای صعود به گروه را زنده نگه دارد.

مک تومینای و هم تیمی هایش هنوز فقط به یک امتیاز برای اطمینان از عبور خود نیاز دارند، اما باید تا نوامبر قبل از مسابقه بعدی رقابتی خود، مقابل جورجیا، صبر کنند.

اریک تن هاگ بدون شک به عملکرد مک تومینی چشم دوخته است و تحت تأثیر نمایش مبارزات او در وسط یک پارک پر استعداد، دیشب قرار خواهد گرفت.

این بازیکن 26 ساله ثابت کرده است که می تواند یک بار دیگر از پس این موقعیت بزرگ برآید و امیدوار است با بازگشت یونایتد به میادین، فصل خود را در منچستر آغاز کند.

قبل از آن، اسکاتلند هفته آینده در یک بازی دوستانه به مصاف فرانسه می رود و مک تومینای احتمالاً دقایق بیشتری را در اختیار دارد.

تن هاگ امیدوار است بازیکنانش با سلامت کامل برای سفر به شفیلد یونایتد در 21 اکتبر بازگردند.

https://thepeoplesperson.com/2023/10/13/scott-mctominay-has-goal-controversially-disallowed-in-scotlands-loss-to-spain-270701/ منبع: