گل اول تعویض رونالدو یونایتد (تصویر)

ضربه آنتونی به پای آنتونی در آخرین دقیقه نیمه اول توسط دروازه بان ناتینگهام مهار شد، اما وات و هورست آماده بودند تا به خوبی به عقب برگردند و گل دوم یونایتد را در این بازی به ثمر برسانند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وات و هورست شاید این روزها بیشتر شهرت خود را مدیون درگیری با لیونل مسی در جام جهانی باشد، اما در هر صورت عملکرد فنی او به حدی قابل قبول بود که منچستریونایتد را متقاعد کرد که 3 به بشیکتاش بپردازد. ، قبل از پایان انتقال قرضی این بازیکن را از ترکیه به انگلیس بفرستید.

ووت وهورست هلندی اولین گل خود را برای منچستریونایتد به ثمر رساند.

گل اول تعویض رونالدو یونایتد (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1866789
6 فوریه 1401 ساعت 00:41 |
14.8K |

7نقطه نظر

وات و هورست در انگلیس شروع به گلزنی کردند

ملی پوش هلندی یونایتد که فصل گذشته در برنلی بازی می کرد، در این فصل در 18 بازی برای بشیکتاش 9 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد و سپس به منچستریونایتد رفت. او پس از این انتقال که بزرگترین انتقال دوران حرفه ای اش محسوب می شود، گفت:
“بازی در بزرگترین باشگاه برای من خوب است. اولین بار باورم نمی شد که با مدیران یونایتد صحبت می کنم. من می توانم به تیم کمک کنم، هم به عنوان یک فوتبالیست و هم به عنوان یک فرد در زندگی ام.” احساس می کنم کاملا آماده بازی با این پیراهن هستم. اکنون در زمان مناسبی برای پذیرش این چالش بزرگ هستم.”

1795129



مجله اخبار فوتبال خارجی

مهاجم 31 ساله هلندی که به عنوان جانشین فوری رونالدو راهی منچستر شده بود، اولین بازی خود را هفته گذشته مقابل کریستال پالاس انجام داد و حالا پس از 90 دقیقه بازی مقابل آرسنال اما بدون گلزنی، توانسته در این بازی گلزنی کند. سومین بازی او برای شیاطین سرخ مقابل ناتینگهام در جام اتحادیه) برای اولین بار گلزنی کرد.