گل بعدی پرتغال: بدون شکست تا پایان


سرویس خبر شماره: 1972454
22 مه 1402 ساعت 09:57
2.5 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال امیدوار است که تیمش بتواند بدون شکست به یورو 2024 صعود کند.

گل بعدی پرتغال: بدون شکست تا پایان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی پرتغال شب گذشته در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های 2024 به مصاف اسلواکی رفت و با نتیجه 2 بر 3 مقابل این تیم پیروز شد.

کسب سه امتیاز این دیدار به معنای راهیابی کریستیانو رونالدو و یارانش به یورو 2024 است که تابستان آینده در آلمان برگزار می شود و اکنون زمان کافی برای برنامه ریزی و بهبود عملکرد تیم خود در این رقابت ها خواهند داشت.

مارتینز پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: “هدف مهم ما این است که مرحله انتخابی را بدون شکست پشت سر بگذاریم و در حال حاضر در مسیر درستی قرار داریم. من واقعا حرفه ای بودن این تیم را دوست دارم.

1789746

سطح بازیکنان در رختکن، تعهد و استعداد فردی که در این تیم داریم بر هیچکس پوشیده نیست اما علاقه و تعهد این بازیکنان به تیم ملی کشورشان بسیار خوشحال کننده و جذاب است. کاری که اکنون باید انجام دهیم این است که دو بازی بعدی را در بالاترین سطح ممکن به پایان برسانیم.

درهای تیم ملی همیشه به روی همه بازیکنان باز است، اما هر بازیکنی باید ثابت کند که لیاقت فرصت حضور در آن رختکن را دارد. وضعیت بدنی آنها را ارزیابی می کنیم و تصمیم می گیریم. دستیابی به ترکیب این تیم دشوار است زیرا همه بازیکنان به سختی رقابت می کنند.

مجله اخبار فوتبال خارجی