گل صعود تقدیم به تو پسرم! (عکس)

مس رفسنجان مهاجم برزیلی این گل را به ثمر رساند تا تیمش به جام حذفی صعود کند.

گل صعود تقدیم به تو پسرم!  (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد ربیعی در فصل جاری توجه ویژه ای به درخشش لوسیانو پریرا داشته و با وجود اینکه این بازیکن در دور اول تنها دو گل زده و دو پاس گل داده است، اما با گذشت زمان عملکردش بهتر شده و در ترکیب تیم قرار گرفت. . و او سبک بازی خود را پیدا کرد زیرا دیروز توانست گل صعود آنها در جام حذفی را به ثمر برساند.

لوسیانو پریرا که در آخرین بازی نیم فصل اول مقابل پیکان با همان انگیزه و آمادگی بالا پاس گل مس رفسنجان را به ثمر رساند، دیروز و باز هم با دوندگی و تلاش زیاد خود در پلی آف مقابل ذوب آهن حضور داشت. در خط حمله بر مدافعان حریف غلبه کرد، خود را به هم ریخت و در نهایت موفق به زدن یک گل مهم شد.

1790728

شیمبا که خانواده اش را در رفسنجان در کنار خود دارد، دیروز پس از ورود به محوطه جریمه و باز کردن دروازه ذوب آهن، توسط هم تیمی هایش در آغوش گرفته شد و سپس گل خود را برای پسرش که در موقعیت ویژه نشسته بود تکان داد. و با ریختن اشک خوشحالی عرضه داشت.

بدون شک آماده شدن شیمبا در آخرین بازی های لیگ و حذفی بهترین خبر برای ربیعی خواهد بود که از عملکرد گادوین منشا راضی نیست اما حالا می تواند روی مهاجم برزیلی تیمش حساب باز کند.

1790727



مجله اخبار فوتبال داخلی