گل محمدی از یک تیم اماراتی پیشنهاد داشت اما…



یحیی گل محمدی چند روزی است که به دلیل ناراحتی مسئولان باشگاه پرسپولیس در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرده و پس از چند روز استراحت در ویلای شخصی خود در کرج، روز پنجشنبه به دبی سفر کرد. درباره علت کسالت گل محمدی از جمله شرکت نکردن او در تمرینات به دلیل تمدید نشدن قرارداد و… بحث های زیادی شده است اما ظاهرا ماجرا چیز دیگری است.

گل محمدی از عدم تمکین باشگاه به شش اخطاریه (اخطاریه رسمی) مبنی بر عدم پرداخت مطالبات خود ناراضی است. یکی دیگر از دلایل ناراحتی او پرداخت نشدن حق و آپشن بازیکن در فصل های گذشته و اخیر است. اظهارنظر مسئولان باشگاه در مورد گزینه های قرارداد گل محمدی یکی دیگر از دلایل دلخوری این مربی است. مدیر برنامه های گل محمدی روز گذشته در جلسه ای با مدیران باشگاه تاکید کرد که تمدید قرارداد در صلاحیت باشگاه بوده و یحیی هیچ اطلاعی از این موضوع ندارد.

در مورد شایعه پیشنهاد تیم های اماراتی به گل محمدی باید گفت که این موضوع مربوط به حال حاضر نیست و او پیشنهادی از امارات ندارد و تنها به دلایل شخصی و استراحت راهی دبی شده است. گل محمدی تابستان امسال از یک تیم اماراتی پیشنهاد داشت اما به دلیل شرایط مالی و ضعف بنیان آن تیم از نظر بازیکن و قرارداد با پرسپولیس از مدیران این تیم عذرخواهی کرد.تیم اماراتی.

گل محمدی قرار است فردا (شنبه) به تهران بازگردد و روز یکشنبه در جلسه هیات مدیره پرسپولیس شرکت کند.

ادامه همین مطلب: آیا شایعه بزرگ بعد از حضور گل محمدی در امارات/پرسپولیس به ایران برنمی گردد؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال