گل محمدی: امیدوارم تیم ملی پیشرفت کند


سرویس خبر شماره: 1854368
28 نوامبر 1401 ساعت 11:58 ب.ظ
6.7 هزار |

0نقطه نظر

تمرین نکردن پرسپولیس در خانواده اجرا می شود;

سرمربی پرسپولیس درباره ارزیابی خود از شرایط تیم ملی و رقبای آن در جام جهانی گفت: قطعا بزرگترین اتفاق فوتبالی است که هر بازیکنی دوست دارد در این تورنمنت بزرگ برای کشورش بازی کند و بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. ما گروه آسانی نداریم و سه تیم انگلیس، ولز و آمریکا نقاط قوت خود را دارند. از طرفی بازی با انگلیس که سخت ترین بازی ماست بسیار مهم است و بازیکنان ما باید با تمرکز و آمادگی بالا به این بازی بیایند. امیدوارم با حمایت فدراسیون، درایت کادر فنی و تلاش ملی پوشان شاهد نتایج خوب و شایسته ای باشیم. ما نسل خوب و تیم خوبی داریم و می توانیم معادلات را به هم بزنیم.

وی یادآور شد: بازیکنان انتظار دارند که جریمه سال گذشته لغو شود، زیرا متاسفانه در سال هایی که قهرمان شدیم و حماسه تاریخی پوکر و گلوت را رقم زدیم و از آسیا به فینال صعود کردیم، اعدادی از درخواست تیم ها و باشگاه کسر شده است. درخواست و نباید هر فصل انجام شود، باز هم می گویم، این چیزی است که بازیکنان می گویند. باشگاه همچنین اشاره می کند که با توجه به هدایت تیم، پیگیر لغو جریمه 5 درصدی هیئت مدیره هستیم. الان هم با درایت باشگاهی و همدلی باشگاه و تیم این مشکل حل شده است. تاکید می کنم این مشکل درون خانواده است و حل خواهد شد.

گل محمدی درباره بازیکنان پرسپولیس که تمرین نمی کنند و لگد می زنند، گفت: اینها مسائل خانوادگی است و حل می شود. من نمی خواهم وارد جزئیات شوم. به طور کلی بر سر درخواست های فصل قبل اختلاف حسابی وجود دارد که حل می شود. مدیران باشگاه و اعضای تیم رابطه بسیار خوبی با هم دارند و همدلی خوبی وجود دارد. مهمتر از همه این است که مدیرعامل باشگاه آقای درویش و اعضای هیئت مدیره برای حمایت از تیم تلاش می کنند و بازیکنان نیز برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند. بقیه مشکلات حل خواهد شد و نباید برق داده شود.

سرمربی پرسپولیس لغو این دیدار را به برنامه های تدارکاتی ما لطمه زد و گفت: وضعیت اردوی برون مرزی که قرار است از 16 تا 26 آذر برگزار شود مشخص نیست. من به باشگاه گفتم که این اردو باید در همه کشورهای ممکن برگزار شود. برای این تاریخ با هیچ تیمی برای انجام بازی تدارکاتی مذاکره نکرده ایم و منتظر هستیم تا وضعیت اردوی خارجی مشخص شود. امیدوارم بتوانیم طبق برنامه مدونی که داشتیم دوران آماده سازی تیم را در تعطیلی لیگ پشت سر بگذاریم.

گل محمدی درباره انتقاداتش از تیم ملی گفت: من هم مثل همه به عنوان یک ملی پوش سابق از تیم ملی می خواهم نتیجه بگیرد و برای کادرفنی و تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. می دانم جام جهانی مهم ترین اتفاق زندگی یک فوتبالیست است که در کارنامه اش باقی مانده است و از طرفی انتظاراتی هم هست. در این شرایط بازیکنان کارشان را قطع کرده اند و امیدواریم در این دوره عملکرد خوبی داشته باشند تا انشاالله بتوانیم برای اولین بار وارد ترکیب شویم. اگر امیدواریم نتیجه بگیرند باید از نظر روحی و روانی هم زمینه را آماده کنیم.
وی یادآور شد: همه ما وطن خود را دوست داریم. برای همه آرزوی آرامش و بهترین ها را دارم و نمی خواهم از مواضعم تفسیر دیگری شود. در مورد تیم ملی، بسیاری از شاگردان یا دوستان فعلی و سابقم در تیم ملی حضور دارند و من چیزی جز موفقیت آنها نمی خواهم. سربلندی و نتایج خوب تیم ملی به نفع فوتبال کشور است و امیدوارم این جام جهانی نتیجه خوبی برای ما باشد. بازیکنان ملی هم انتظار دارند جامعه فوتبال در این دوران سخت و مشکلات موجود به آنها کمک کند و من او را به عنوان یکی از فوتبالیست های خوب درک می کنم. به شخصه امیدوارم ملی پوشان و به خصوص شاگردانم تمام تلاش خود را انجام دهند و با دست پر به خانه برگردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: به هر حال تعطیلات کنونی به دلیل برگزاری جام جهانی در نیم فصل شرایط خاصی است که باید با برنامه ریزی خوب از آن بهره برد. در حال حاضر بدون تیم ملی تمرین می کنیم و در چند روز آینده یک بازی دوستانه با مس کرمان و فولاد خواهیم داشت. متاسفانه بازی دوستانه روز پنجشنبه مقابل تیم ستاره سرخ به دلیل بارندگی و وضعیت زمین ورزشگاه کاظمی برگزار نشد که از مسئولان و مربیان این تیم عذرخواهی می کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر به آنا گفت: حدود یک هفته است که دوباره تمرینات خود را آغاز کردیم و این تعطیلات را هم برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم از آن به خوبی استفاده کنیم. ” برنامه تمرینی و مسابقات تدارکاتی طراحی شده و به دنبال برگزاری اردوی خارج از کشور هستیم اما مشکلاتی در روند آماده سازی تیم وجود دارد که نگران کننده است.

سرمربی پرسپولیس امیدوار است تیم ملی ایران در هر سه بازی مرحله گروهی جام جهانی پیروز شود.

گل محمدی: امیدوارم تیم ملی پیشرفت کند