گل محمدی کوتاه نیست!/ ترکیب عجیب پرسپولیس مقابل نفتی

یحیی گل محمدی پس از این مصاحبه تند و عجیب 12 بازیکن تیم امید را به تمرین تیم بزرگسالان پرسپولیس فراخواند و اعلام کرد که قصد دارد با این جوانان مقابل صنعت نفت آبادان صف آرایی کند.

یحیی گل محمدی پس از تساوی شاگردانش مقابل آلومینیوم و از دست دادن رتبه اول به دلیل اشتباهات داوری گفت: گلایه از داوری حتی یک سال هم فایده ای ندارد، اصلاً به فوتبال مربوط نمی شود، متأسفانه برخی بسیار بدبو و بدبو هستند. اتفاقات مشکوکی می افتد شاید اگر من سرمربی پرسپولیس نبودم این اتفاقات در بازی های پرسپولیس نمی افتاد آقای تاج گوش کن آقای خداداد افشاریان سازمان لیگ M گوش کن ما بردیم جام اصلی در هفته هفتم ما از این جام های فلزی زیادی در باشگاه داریم نیازی به آن جام های فلزی نداریم ما جام را بردیم بازیکنان ما ثابت کردند که بهترین هستند و ثابت کردند که افتخارآفرین هستند. یک سال و نیم دیگر با این تیم قرارداد دارم و هیچکس نمی تواند مرا تکان دهد نه شورا و نه آقای درویش چون مردم هستند پشت سر این تیم است. من از طرفداران عزیزم عذرخواهی می کنم و می دانم که چه احساسی دارید. یک سال و نیم است که جامی کسب نکرده ام. یک سال و نیم است که خبری از مدل موها ندارم. از هفته آینده با بازیکنان امید به مسابقات می روم مگر اینکه آنها تصمیم بگیرند از بالا به من ضربه بزنند. البته در باشگاه ما این اتفاق نمی افتد. در هفته های اخیر اتفاقاتی در داخل تیم و خارج از تیم رخ داده است. این وضعیت قضاوت ماست. آنها می دانند بازی های پرسپولیس را چه کسی قضاوت کنند. اسم منصوریان که اومد سرمو تکون دادم. آنها می دانند چه کسی را در بازی ما قرار دهند، برای هرکسی که تصمیم گرفت اجازه دهد این اتفاق در پرسپولیس رخ دهد مایه تاسف است. یک سری مشکلات بین پرسپولیس و مردم وجود دارد و شما نمی توانید آنها را از پرسپولیس و مردم حذف کنید. لیوان های فلزی را از پرسپولیس می توانید تهیه کنید، اما بقیه وسایل را نمی توانید تهیه کنید. این تیم دولتی نیست. این محبوب است. همه چیز برای مردم روشن است. شما ادامه دهید. هیچ اتفاقی برای این تیم نمی افتد، فقط خودت را خراب می کنی. ما با امید وارد مسابقات می شویم و هیچ اتفاقی نمی افتد. هیچکس دوست ندارد تیم خاصی قهرمان شود. اراده این است که تیم ما پیروز نشود. دلیل روشن است؛ چون من سرمربی این تیم هستم.»

به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد نسبت به اشتباهات داوری هفته های اخیر اقدامی عجیب و اعتراض آمیز انجام دهد.

در همین رابطه شنیدیم اطرافیان پرسپولیس و یحیی گل محمدی سعی کردند او را از این تصمیم منصرف کنند اما موفق نشدند. سرمربی پرسپولیس با این حال ناکام نشد و با توجه به محرومیت علیرضا بیرانوند تصمیم گرفت از احمد گوهری در دروازه استفاده کند و 10 بازیکن تیم امیدها را در یازدهم خروج برای دیدار مقابل صنعت نفت در آبادان قرار دهد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال