گل پیروزی پس از رونالدو: ستاره فرانسوی چلسی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه النصر عربستان با خریدهای بزرگ و جنجالی در تلاش است تا در دنیای فوتبال بیشتر شناخته شود. در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه عربستانی دیده بودیم و امروز خبر رسید که مدیران نصر یکی دیگر از ستاره های فوتبال اروپا را هدف قرار داده اند: انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی.

1783838


سرویس خبر شماره: 1861208
ژانویه 04, 1401 در 07:20 ب.ظ
5.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

باشگاه النصر عربستان که ظاهرا تلاش کرده کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد، یکی دیگر از ستاره های فوتبال اروپا را هدف قرار داده است: انگولو کانته.

گل پیروزی پس از رونالدو: ستاره فرانسوی چلسی

Footmercato مدعی شده است که باشگاه النصر از نزدیک شرایط قرارداد کانته با چلسی را زیر نظر دارد و قصد دارد در اسرع وقت با او قرارداد امضا کند و به عربستان سعودی منتقل کند.

کانته 31 ساله به عنوان یکی از بهترین هافبک های دفاعی جهان نامی برای خود دست و پا کرده است و سابقه بازی در دو باشگاه لیگ برتری لستر و چلسی را دارد. او در دوران حضورش در چلسی افتخارات زیادی از جمله قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا کسب کرد. این هافبک فرانسوی سه بار در تیم منتخب لیگ برتر حضور داشته است.

1735841

اما در دو فصل گذشته مصدومیت های متعدد و عدم آمادگی جسمانی باعث شده تا بازیکن ملی پوش فرانسوی نتواند آنطور که انتظار می رفت برای چلسی بدرخشد. کانته شانزده بازی برای تیمش در فصل 2021-22 را از دست داده است و در حال حاضر به دلیل مصدومیت همسترینگ نمی تواند تا فوریه 2023 برای آبی ها بازی کند. این مصدومیت او را از بازی در قطر با پیراهن تیم فرانسه باز می دارد.

قرارداد کانته با چلسی در پایان این فصل به پایان می رسد و بنابراین او در حال حاضر آزاد است تا با هر باشگاهی وارد مذاکره پیش از قرارداد شود. در حالی که بارسلونا نیز به عنوان باشگاهی مطرح می شود که می خواهد نگولو را به خدمت بگیرد، اما امروز به نظر می رسد که نصر تمایل بیشتری برای خرید او دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی