گل کوچک بازیکنان تیم ملی; پوشش کری در کمپ اتریش

در این تمرین کم فشار و مفرح بازیکنان مشغول انجام تمریناتی مانند گل کوچک برای رفع خستگی سفر به اتریش و آماده سازی برای برگزاری 2 دیدار تدارکاتی بودند.

این رقابت شدید بین بازیکنان شکل گرفت و آنها در این رقابت بسیار با یکدیگر تماس گرفتند و کارلوس کی روش نیز بر این رقابت کوچک نظارت داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاروان تیم ملی فوتبال ایران روز یکشنبه وارد اتریش شد و بازیکنان بلافاصله اولین تمرین خود را برگزار کردند. بازیکنان شاغل در لیگ برتر که از سوی کارلوس کی روش به این اردو دعوت شده بودند، شب گذشته در یک تمرین سبک حضور یافتند و زیر نظر کی روش کار کردند.

در این تمرین ملی پوشان به قضاوت کارلوس کی روش به رقابتی با گل کوچک پرداختند که مشخص شد رقابتی جدی بین آنها به دنبال داشت و بازیکنان در 2 تیم سه تیمی تقسیم شدند.

لژیونرهایی چون حاج صفی، کنعانی زادگان، خلیل زاده و ابراهیمی بدنسازی، مجید حسینی تمرینات تدارکاتی خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام داد و بازیکنان استقلال و پرسپولیس نیز در یک مسابقه مفرح و جذاب به میدان رفتند.

بازیکنان تیم ملی در اردوی اتریش تمرینات ویژه و پر انرژی انجام دادند.

گل کوچک بازیکنان تیم ملی;  پوشش کری در کمپ اتریش


سرویس خبر شماره: 1844352
28 سپتامبر 1401 در 01:06
1.4K |

0نقطه نظر

نظم و حسینی در کنار بیرانوند تمرینات خود را انجام می دادند و 6 بازیکن لیگ برتری صالح حردانی، ابوالفضل جلالی و وحید امیری در یک سمت و میلاد سرلک، مرتضی پورعلیگنجی و مهدی ترابی در سمت دیگر مقابل هم قرار گرفتند.