گل گهر این دو لژیونر را می خواست. این اتفاق نیفتاد


سرویس خبر شماره: 1840336
04 سپتامبر 1401 در 00:06
13.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بر خلاف فصل گذشته که گلگهر به دلیل جذب چند بازیکن مورد توجه اهالی فوتبال قرار گرفت، برای حضور قدرتمندتر در لیگ بیست و دوم با وجود کسب یک رده چهارم مهم، سران این باشگاه موفق شده اند. فعالیت زیادی در We Were Not A Summer Window دیده نشده است.
ایمان سلیمی، سعید صادقی، احمد موسوی، فرشید باقری، خانزاده، مسیح زاهدی و میلاد زکی پور بازیکنانی بودند که در پایان فصل از گل گهر جدا شدند و به جای این بازیکنان مانند امیر شهیم، محمد خدابنده لو، مهران درخشان. مهر و وسلی گومز به ترکیب گل گهر اضافه شدند. قسمی نژاد البته یکی دیگر از خریدهای گل گهر بود که پس از جدایی نهایی از استقلال به این تیم پیوست و مهره دیگر باینما است که از بازی با سپاهان می تواند در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود.
اما اینها همه خواسته های امیر قلعه نویی برای تقویت تیمش نیست و او از مسئولان باشگاه خواست تا برای جذب مهرداد محمدی، مهاجم العربی قطر و محمد نادری که دو لژیونر فوتبال ایران بودند، اقدام کنند. مثمر ثمر بوده است
این سوالی است که امیر قلانویی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر انفعال گل گهر در نقل و انتقالات پاسخ داد. البته خبر تلاش گل گهر برای جذب محمد نادری که به فوتبال ترکیه بازگشته است. منتشر شده بود اما از داخل باشگاه خبری از قرارداد مهرداد محمدی نبود و امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی هفته سوم تیمش به آن اشاره کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گل گهر از پنجره آرام تابستان گذشت و امیرقلانوی نتوانست همه آرزوهایش را برآورده کند.

گل گهر این دو لژیونر را می خواست.  این اتفاق نیفتاد