گل گهر به نکونام: بردیم ولی شادی نکردیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساعاتی پیش جواد نکونام در اولین مصاحبه پس از نتایج اخیر فولاد به انتقاد از بازیکنانش پرداخت اما در بخشی از این گفت و گو درباره دیدار با گل گهر اظهاراتی را مطرح کرد و مدعی شد فولاد علیرغم شایستگی، به مصاف سیرجانی خواهد رفت. او باخت و می گوید گل گهر دو هفته از این برد خوشحال بود.


سرویس خبر شماره: 1851977
14 نوامبر 1401 در 04:04 ب.ظ
5.1 هزار |

6نقطه نظر

ما به شایستگی پیروز شدیم، اما خوشحال نشدیم.

در پاسخ به این اظهارات نه چندان محترمانه که قطعاً برای اهالی فوتبال ناشناخته نیست، ذکر چند نکته ضروری است:

* بازیکنان و کادر فنی گلگهر جزو بهترین و پربازیگرترین های لیگ برتر ایران هستند و چنین بردهایی نیاز به شادی زیادی ندارد. ضمن اینکه لیگ اول فوتبال ایران یک رقابت مستمر و طولانی است و تنها می توان در پایان آخرین روز این مسابقات و به شرط موفقیت خوشحال بود. همانطور که امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر پس از پیروزی در فولاد آرنا، به خسته نباشید گفتن به بازیکنان اکتفا کرد و به آنها تاکید کرد که حق ندارند شاد باشند.

* مسائلی از این دست قطعاً نشان دهنده عدم حرفه ای بودن در فوتبال ایران است و اگر نه، دیگر نیازی به گفتن چنین حرف هایی برای تبرئه ما نیست. باشگاه گل گهر در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای باشگاه بزرگ فولاد در مسابقات پیش رو و مسابقات آسیایی تاکید می کند که نباید به فوتبالدوستان آدرس اشتباه داد و با توجیه شکست اذهان آنها را آزرده کرد. این چند سطر صرفا برای توضیح و دفاع از حقوق بازیکنانی نوشته شده است که پس از تمام تلاش برای پیروزی تیمشان از حق طبیعی خود (شادی و جشن) فراتر رفته اند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* اولاً به نظر می رسد فشار ناشی از نتایج اخیر در باشگاه بزرگ فولاد آنقدر ذهن آقای نکونام را تحت تأثیر قرار داده که نام گل گهر را به زبان آورد. در حالی که ما در یک مسابقه ورزشی در اهواز یک پیروزی افتخارآمیز و شایسته کسب کردیم.

بیانیه گلغر را در ادامه می خوانیم:

* آقای نکونام از کلمه “شادی” استفاده کرد زیرا دروازه بان ها حتی پس از به ثمر رساندن گل از جشن گرفتن خودداری کردند. در ادامه مرتضی تبریزی بازیکن خوب تیم گل گهر نه تنها پس از بازکردن دروازه فولاد شادی نکرد، بلکه قطره اشکی از صورت و گونه هایش جاری شد و این موضوع در شب بازی فولاد به تیتر یک رسانه ها تبدیل شد. و گل گهر (تصویر این لحظه را به این متن سنجاق می کنیم تا گفتگوی ما مثل صحبت های سرمربی محترم فولاد یک ادعای ساده نباشد)

این اظهار نظر حالا با واکنش شدید باشگاه گل گهر مواجه شده و آن باشگاه در بیانیه ای نکاتی را نوشته است.

باشگاه گل گهر صبح امروز با انتشار بیانیه ای به اظهارات جواد نکونام واکنش نشان داد.

گل گهر به نکونام: بردیم ولی شادی نکردیم!