گواردیولا از زمان خود جلوتر است!


سرویس خبر شماره: 1821596 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 22:26 |
17,855 |

1نظرات

فردیناند هیرو:

رئال مادرید امشب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا می رود. فرناندو هیرو، اسطوره رئال مادرید و البته هم تیمی سابق پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی را تمجید کرده و مدعی شده که افکار او همیشه در پیش است.

فرناندو هیرو، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است که جزئیات تکلیف برنده برای بازی رئال مادرید و منچسترسیتی فاش خواهد شد.

“تیم های پپ گواردیولا همیشه روش بازی بسیار روشنی دارند و سیستم مربیگری نیز مشخص است. پپ گواردیولا همیشه از زمان خود جلوتر بوده است، اما لیگ برتر لیگ متفاوت و رقابت متفاوتی است. در فوتبال امروز چیزهای زیادی وجود دارد. انتظارات از مدافعان و دروازه بان ها وجود دارد و همه چیز تغییر کرده است، حالا فوتبال با این بازیکنان شروع می شود و این یک واقعیت است.

عملکرد کارلو آنچلوتی؟ ما در مورد زین الدین زیدان یا وینسنت دل بوسکه صحبت کردیم، اما اینها مربیانی هستند که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند. شرایط در رئال مادرید متفاوت است، اما شکی نیست که آنها فوق العاده هستند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیدار رئال مادرید و سیتی؟ شما در نیمه نهایی به فینال نزدیک شده اید و حذف تیم های رقیب بسیار دشوارتر خواهد بود. شرایط هر دو تیم نزدیک است و این بازی چالش بزرگی برای هر دو تیم است. این واقعیت که رئال مادرید احتمالاً می تواند به بازیکنان خود استراحت دهد از بازی های لالیگا خود به نفع آنها خواهد بود، اما در نهایت جزئیات بازی را مشخص می کند.