گواردیولا: برای این پیروزی سخت کار کردیم


سرویس خبر شماره: 1844118
26 سپتامبر 1401 @ 19:22
479

0نقطه نظر

پپ گواردیولا گفت: “امیدوارم بازیکنان سیتی پس از بازی های داخلی با شرایط خوبی به اردوی تیم برگردند. من درک می کنم که این اردو برای بازیکنان در آستانه لیست نهایی جام جهانی چقدر مهم است و البته امیدوارم آنها برای بازی های داخلی آماده باشند. دربی. گل زودهنگام و سپس کارت قرمز برای حریف خیلی خوب برای سیتی شروع شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیتیزن ها این هفته نمایش درخشانی را مقابل ولورهمپتون به نمایش گذاشتند و توانستند با سه گل از سد آن تیم عبور کنند تا موقتا بالاتر از آرسنال در بالای جدول قرار بگیرند. این آخرین بازی سیتی قبل از تعطیلی موقت برای بازی های داخلی بود و پپ گواردیولا پس از آن بازی گفت که می داند چقدر این اردو برای بازیکنان تیمش برای دعوت به جام جهانی مهم است.

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد که بازیکنان تیمش با شرایط خوبی از تعطیلات بازگردند.

گواردیولا: برای این پیروزی سخت کار کردیم

آمدن به اینجا و بازی در خانه مقابل وولوز به این زودی پس از لیگ قهرمانان هرگز آسان نیست. این یک برد بزرگ برای ما است و برای کسب آن سه امتیاز سخت تلاش کردیم. همچنین باید به بازیکنان ولوز تبریک بگویم که زندگی را برای ما سخت کردند و تا آخر جنگیدند. پیروزی قبل از تعطیلات ملی برای ما بسیار مهم بود.

امتیاز و درخشش جک گریلیش؟ او در بازی امروز عملکرد بسیار خوبی داشت. گریلیش قدرتمند در زمین حضور داشت و گل خوبی به ثمر رساند. جک بازیکنی است که توپ را از دست نمی دهد، حالا او به اردوی تیم ملی انگلیس می رود و امیدوارم به آمادگی کامل برگردد.

اجرای مانوئل آکانجی؟ خیلی عالیه آکانجی بسیار تهاجمی و در عین حال کنترل اوضاع بود. این نشان می دهد که ما از روز اول این بازیکن را در نظر داشتیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی