گواردیولا به گرمی از من استقبال کرد

من بسیار هیجان زده هستم و به خودم افتخار می کنم که تا اینجای کار آمده ام. “لیگ برتر یکی از بهترین لیگ های جهان است. زمانی که نوجوان بودم همیشه آرزو داشتم در اروپا بازی کنم و برای بهترین باشگاه ها و لیگ های بزرگ بازی کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

من واقعاً برای تمام کارهایی که ریورپلاته برای من انجام داده است سپاسگزارم. می خواهم از هواداران، کادرفنی و بازیکنان برای حمایتشان تشکر کنم. اما اکنون 100 درصد روی سیتی متمرکز شده ام، می خواهم برای این تیم سخت بازی کنم و به هم تیمی هایم کمک کنم. پپ گواردیولا وقتی به باشگاه پیوستم از من استقبال کرد و خوشحالم که بخشی از پروژه سیتی هستم. او یکی از بهترین مربیان جهان بود و بسیار موفق بود. من می خواهم به گواردیولا عملکرد درخشانی ارائه دهم و به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک شخص به رشد خود ادامه دهم.

جولیان آلوارز گفت: “من بسیار خوشحالم و احساس می کنم آماده بازی برای منچسترسیتی هستم. سیتی بدون شک یکی از بزرگترین تیم های فوتبال در جهان است و شما فقط باید ببینید که این تیم در دهه گذشته چه دستاوردهایی داشته است. من احساس می کنم که می توانم در اینجا پیشرفت کنم.


سرویس خبر شماره: 1832591
17 جولای 1401 @ 2:49 ب.ظ
2K |

2نقطه نظر

جولیان آلوارز:

سبک بازی مورد علاقه پپ گواردیولا هیجان انگیز است و من نمی توانم منتظر باشم تا بخشی از این تیم باشم. سیتی تاریخچه ای باورنکردنی از بازیکنان آرژانتینی دارد و من می خواهم در کنار سرخیو آگوئرو، پابلو زابالتا، کارلوس توز و… برای خودم نامی دست و پا کنم.

جولیان آلوارز ستاره جدید سیتی مشتاق بازی در تیمی است که پپ گواردیولا مدیریت می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی به جز ارلینگ هالند در تابستان امسال موفق شده جولیان آلوارز، ستاره جوان آرژانتینی ریورپلاته را جذب کند. گلزن جوان که امروز رسما لباس منچسترسیتی را بر تن کرد، گفت سیتی یکی از بهترین تیم های جهان است و سبک بازی آنها دیدنی و هیجان انگیز است.