گواردیولا: بیایید یک امتیاز به لیورپول بدهیم

گواردیولا همچنین از عملکرد امریک لاپورت تمجید کرد و گفت: “لاپورت بازی فوق العاده ای انجام داد. او فصلی باورنکردنی را پشت سر می گذارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822189 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 23:55 |
6,947 امتیاز خبر|

2نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بر اساس برد ساعاتی پیش لیورپول مقابل نیوکاسل، منچسترسیتی برای بازگشت به صدر جدول لیگ برتر انگلیس، دستور شکست لیدز یونایتد را صادر کرد و همین اتفاق نیز رخ داد. جایی که شاگردان پپ گواردیولا در یک بازی نه چندان سخت با چهار گل حریف خود را شکست دادند و صدر جدول را از تیم باشگاهی گرفتند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که تیمش برای کسب عنوان قهرمانی باید در تمام بازی های باقی مانده خود پیروز شود.

پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: “امروز آنقدر مهم بود که می دانید با این پیروزی شانس خود را برای قهرمانی حفظ کرده ایم. عنوان قهرمانی در دستان ماست. نیوکاسل، ولوز، وستهم و استون ویلا ما دقیقا می دانیم که چه چیزی است. ما باید انجام دهیم و “ما می خواهیم همین کار را انجام دهیم. اگر بازی‌هایمان را ببریم، قهرمان می‌شویم و اگر امتیاز را از دست بدهیم، آن‌ها (لیورپول) قهرمان خواهند شد.”

گواردیولا ادامه داد: “بازیکنان تیم من به موقعیت های مختلف واکنش بسیار خوبی نشان می دهند و در شرایط بد کنار هم می مانند. امریک، روبن و گوندوگان عالی بودند. رحیم عملکرد بسیار هجومی از خود نشان داد و در کل همه ما مهم بودیم. می دانستیم که لیدز در بازی خواهد بود. زمین به شکل خود بازی کند، در نیمه اول خیلی متحمل شدیم اما در نهایت کنترل را در اختیار داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم، این یک نتیجه شگفت انگیز برای ما بود. سریع و خیلی مهم بود که بتوانیم موقعیت هایمان را حفظ کنیم. از برنده شدن امروز.”