گواردیولا بیشتر از هر کسی با من صحبت می کند


سرویس خبر شماره: 2007834
20 مارس 1402 در 03:04
956

1نقطه نظر

من آن را به راحتی درک می کنم

رودری در مورد وضعیت خود در سیتی و همکاری با پپ گواردیولا پس از یک سال باورنکردنی صحبت کرده است.

گواردیولا بیشتر از هر کسی با من صحبت می کند

به گزارش «ورزه سه»، سال 2023 برای رودری جادویی بود. او همچنین جام باشگاه های جهان را به لیست موفقیت های خود اضافه کرد. سیتی در قهرمانی در جام باشگاه های جهان پنجمین جام سال را نیز به دست آورد که نقش رودری در هر کدام غیرقابل انکار بود.

رودری گل سیتی را در فینال لیگ قهرمانان اروپا و با او با وجود اینکه در آخرین بازی جام باشگاه های جهان بهترین عملکرد ممکن را ارائه نکرد، نقش مهمی در موفقیت تیمش داشت و به همین دلیل جایزه بهترین بازیکن این رقابت ها را از آن خود کرد. . یک رکورد جذاب

1903850

سیتی همیشه با رودری شانس بیشتری برای پیروزی دارد و او به شریک قابل اعتماد پپ گواردیولا تبدیل شده است.

رودری در مصاحبه با AAS در مورد کار زیر نظر پپ گفت: برای من، شروع کارم در سیتی از دو جهت پیچیده بود. چون باید با ایده‌های پپ و سبک بازی در لیگ برتر سازگار می‌شدم. برای من، شاید به دلیل آشنایی من با سبک فوتبال اسپانیایی. درک ایده‌های پپ خیلی سخت نبود. شاید برای برخی مشکل اصلی پپ در ابتدا این باشد که او دائماً در حال تغییر و تطبیق با موقعیت‌های جدید است. تغییر می کند زیرا شما باید عملکرد جمعی یکسانی داشته باشید.با هم تیمی های مختلف داشته باشید.

رودری ادامه داد: “من و گواردیولا ارتباطات زیادی داریم و او کسی است که بیشتر با من صحبت می کند زیرا او همه چیز را در مورد نقش یک هافبک می داند. فوتبال تغییر کرده است و او بسته به لحظه و زمان، از نظر تاکتیکی و ذهنی چیزهای زیادی به من می آموزد. مرحله بازی، زیرا در این موقعیت هم تیمی های شما از شما انتظار دارند که بازیکن مطمئنی با توپ یا بدون توپ باشید. به خصوص زمانی که بازی پرتنش است. هم تیمی های شما باید شما و بازی شما را بخوانند. “باید گفت: “نباید بترسید، ما کنترل را پس خواهیم گرفت.»

مجله اخبار فوتبال خارجی