گواردیولا: تعیین قهرمان تفاضل گل نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیدز یونایتد می رود.
این تیم در حال حاضر یک امتیاز بالاتر از لیورپول در صدر جدول است و امیدوار است با پیروزی در تمام بازی های آینده، دوباره قهرمان شود.
این تیم ده سال پیش به لطف گل های سرخیو آگوئرو در وقت های اضافه و تفاضل گل بهتر نسبت به منچستریونایتد این جام را به دست آورد، اما گواردیولا معتقد است که این بار شرایط برای آنها متفاوت است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر متعلق به هر تیمی است که امتیاز بیشتری داشته باشد.

سرمربی اسپانیایی به خبرنگاران گفت: فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. این ممکن است درست باشد، اما من اینطور فکر نمی کنم. اختلاف ما یک نکته است. اگر مساوی کنیم و آنها برنده شوند، لیورپول حرف اول را می زند. البته اگر بتوانیم تا جایی که ممکن است گلزنی کنیم، از نیوکاسل هم می خواهم که تا جایی که ممکن است به لیورپول گل بزند.
اشاره به بازی این هفته مقابل لیورپول است که قرار است مقابل نیوکاسل برگزار شود و نتیجه قبل از بازی سیتی مقابل لیدز مشخص خواهد شد.
گواردیولا در مورد وضعیت خود در سیتی افزود: “نمی توانم تصور کنم در مکانی بهتر از اینجا باشم. ما در چند هفته گذشته با مدیران تیم رابطه بسیار خوبی داریم. من از این قسمت از فصل لذت می برم.” چیزی که من می خواهم این است که از نظر روحی، عاطفی و بدنی آماده باشم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822062 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 09:48 |
1,162 |

0نظرات