گواردیولا در لیست منچستریونایتد خرید!

مدیران منچستریونایتد نتوانستند یک بازیکن مورد نظر رالف رانگنیک را در فصل تابستان جذب کنند.

در عوض، طبق گفته اریک تن هاخ، منچستریونایتد در تابستان امسال با بازیکنانی مانند تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز به خدمت گرفت و به نظر می رسد آدرین رابیو چهارمین خرید سرمربی هلندی در پنجره نقل و انتقالات امسال باشد. رالف رانگنیک در ماه دسامبر به عنوان سرمربی موقت یونایتد منصوب شد، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و تنها در 11 بازی از 29 بازی خود تحت هدایت این مربی پیروز شد. ابتدا باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که رالف رانگنیک به مدت دو سال به عنوان مشاور در اولدترافورد کار خواهد کرد، اما انتصاب به عنوان سرمربی تیم ملی اتریش باعث تغییر بازی شد و طرفین تمایلی برای ادامه همکاری نشان ندادند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1837589
آگوست 19, 1401 @ 6:29 ب.ظ
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رالف را نادیده بگیرید.

جالب اینجاست که ارلینگ هالند و جولین آلوارز هر دو به باشگاه رقیب منچستر سیتی رفتند و به نظر می رسد پپ گواردیولا بیشتر در لیست رالف رانگنیک عمل کرده است تا مدیران قرمزپوشان باشگاه.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رالف رنگنیک فصل گذشته به مدیران منچستریونایتد گفت که پنج بازیکن را به خدمت بگیرند، اما باشگاه هیچ یک از آنها را به خدمت نگرفت تا نشان دهد هیچ سابقه ای از نقش آن سرمربی در اولدترافورد وجود ندارد. منچستریونایتد نیوز مدعی شد که رانگنیک به شیاطین سرخ پیشنهاد داده است ارلینگ هالند، کریستوفر انکونکو، کنراد لایمر، جولن آلوارز و یوسکو گواردیوول را جذب کنند، اما هیچ کدام از این اتفاقات رخ نداد و اگر یونایتد مشتاق جذب آنها بود، موفقیت آمیز بود. او رانندگی نمی کرد.