گواردیولا: ما اولین جام را می خواهیم. صلاح استثنایی است


سرویس خبر شماره: 1835789
اوت 07, 1401 در 6:50 ب.ظ
2.5 هزار |

0نقطه نظر

ما در بهترین وضعیت خود نیستیم

گواردیولا در مورد رقابت های لیگ برای فصل 2022-23 گفت: من فالگیر نیستم و نمی دانم فصل آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. تیم های بزرگ زیادی در لیگ با هم رقابت می کنند و دوره جذابی برای قهرمانی خواهیم داشت. تیم‌ها قوی‌تر شده‌اند و همه این‌ها می‌تواند رقابت برای قهرمانی را افزایش دهد.»

این روزها بحث انتقال مارک کوکوریا به منچسترسیتی مطرح است و یکی از سوالات پپ نیز تقریباً همینطور بود. او پاسخ داده است:کوکوریا متعلق به برایتون است و من در مورد بازیکن تیم دیگری صحبت نمی کنم. اگر بتوانیم یک مدافع چپ جدید جذب می کنیم وگرنه به آنچه داریم ادامه می دهیم. جاش ویلسون، ناتان آکه و ژائو کانسلو می توانند در این پست بازی کنند. من هرگز از مدیریت ورزشی باشگاه شکایت نکرده ام و می دانم که همه تمام تلاش خود را برای تقویت تیم انجام خواهند داد.»

پپ گواردیولا از انگیزه بزرگ سیتی برای شکست دادن لیورپول و قهرمانی در جام خیریه صحبت کرده است.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری آن بازی گفت: تلاش می کنیم اولین جام فصل را کسب کنیم. حضور در این جام یک افتخار برای ما و یک موفقیت بزرگ برای سیتی است. ما لیورپول را به خوبی می شناسیم و با توجه به اینکه تمرینات پیش فصل را از سه هفته پیش آغاز کردیم، در بهترین شرایط خود نیستیم. تلاش می کنیم لیورپول را شکست دهیم و جام را ببریم. این می تواند اولین جام برای ارلینگ هالند، کالوین فیلیپس، جولیان آلوارز و استفان اورتگا (خریدهای جدید) باشد اما در نهایت برای منچسترسیتی یک موفقیت خواهد بود.

جدایی چند بازیکن سیتی در تابستان امسال از جمله رحیم استرلینگ، گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو:“همه کسانی که رفتند بازیکنان تاثیرگذار خوبی در لیگ های اخیر ما بودند و بدون آنها ممکن بود موفق نمی شدیم. ما برای آنها بهترین ها را آرزو می کنیم. ما سعی کردیم با جذب بازیکنان با کیفیت خودمان را تقویت کنیم و سیتی تیمی رقابتی و جاه طلب خواهد بود.” امیدوارم خریدهای جدید خیلی زود با تیم تطبیق پیدا کند و این مشکل زمانبر نباشد و با توجه به عملکرد بازیکنان جدید در بازی های تدارکاتی امیدوار و خوشبین هستم.

مصدومیت آیمریک لاپورته: او صدمه دیده است. لاپورته بعد از آخرین بازی های فصل تحت عمل جراحی قرار گرفت و باید مراقب او باشیم. او از ناحیه زانو مشکل دارد و احتمالا تا سپتامبر از میادین دور خواهد بود. لاپورته حداقل به یک ماه نیاز دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مسدود کردن مهاجمان لیورپول مانند محمد صلاح:ما همه چیز را در مورد صلاح می دانیم و هیچ چیز جدیدی برای گفتن وجود ندارد. او مهاجم فوق العاده ای است و ما سعی می کنیم تاثیر او را در بازی به حداقل برسانیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی و لیورپول فردا در چارچوب جام خیریه انگلیس به مصاف هم خواهند رفت. سوپر جام حذفی بین قهرمان لیگ و جام حذفی برگزار خواهد شد. سیتی فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد و لیورپول با غلبه بر چلسی قهرمان جام حذفی شد.